Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 504 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
haram - Ikke medlem lenger | 2020-04-05 11:24 | |
![]() | "Tilfeldig" Kan vi ikke få en ny type tilfeldig hvor det ikke er mulig å legge doble eller triple ordpoeng på første legg? Det er jo bare tull at man kan få 400 poeng på første legg. Ville ikke det vært fint | |
haram - Ikke medlem lenger | 2020-04-05 11:46 | |
![]() | Enten så må man spille på fiksa brett eller så må man risikere å tape spillet første legg? det er jo bare tull !! | |
CaB | 2020-04-05 11:57 | |
![]() | Spiller det noen rolle om man kan få 400 Poeng på første legg eller om man bare kan få det senere i spillet? Man har jo tross alt mange legg i løpet av et spill. Jeg forstår at det er kjipt når motspilleren plutselig leder heftig etter første legg. Men så lenge det bare legges begrensninger på første legg så kan det jo leet skje at noen får maaaange poeng for et ord senere i spillet. | |
_BillyTheKid - Ikke medlem lenger | 2020-04-05 12:04 | |
![]() | Klart det har mye og si, | |
GreteSB | 2020-04-05 12:39 | |
![]() | Spill standard da vel, da unngår du at motspiller får flere hundre poeng på første legg. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-05 12:47 | |
![]() | Ja, spiller man tilfeldig så må man tåle sånt. Litt irriterende, men jeg synes det ser såpass sjelden at det ikke betyr noe. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-05 12:48 | |
![]() | Og så peser man da for å ta igjen forspranget! Kan være gøy det å av og til, synes jeg. | |
LilleLaila | 2020-04-05 13:40 | |
![]() | ENig med OP, problemet med første legg, er jo at poengsummen dobles også. Kan man ikke bare fjerne det, da? | |
haram - Ikke medlem lenger | 2020-04-05 14:15 | |
![]() | "Spiller det noen rolle om man kan få 400 Poeng på første legg eller om man bare kan få det senere i spillet?" Selvfølgelig, det er jo ikke det samme i det hele tatt. Det er jo det som er moro med tilfeldig, å nærme seg feltene med mange ordpoeng. Får du 400 poeng midt i spillet så fortjener du det, i motsetning til når du bare starter med 3x triple ordpoeng foran deg. dessverre blir denne moroa ganske ofte ødelagt på første legg. "Spill standard da vel, da unngår du at motspiller får flere hundre poeng på første legg." Men jeg liker tilfeldig. | |
Nixita | 2020-04-05 14:23 | |
![]() | Det gir jo en utrolig spenning at det er slik det er. Motstander skal starte og det er masse røde felter og man krysser fingre for at vedkommende ikke har vokaler. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2020-04-05 14:23 | |
![]() | Spillbrettene er nok som de er, haram. | |
haram - Ikke medlem lenger | 2020-04-05 16:01 | |
![]() | javel | |
haram - Ikke medlem lenger | 2020-04-07 00:36 | |
![]() | åpna nettopp et spill hvor en fyr fikk 338 poeng innen noen sekunder. er det så vanskelig å lage en ny spilltype? Det kan vel ikke skade? De som liker å trekke lodd om hvem som vinner kan jo bare fortsette med tilfeldig ?? "Det gir jo en utrolig spenning at det er slik det er. Motstander skal starte og det er masse røde felter og man krysser fingre for at vedkommende ikke har vokaler." Eneste scenario her hvor spenninga ikke forsvinner innen ett minutt er jo at ingen har vokaler. Jeg tror ikke virkelig ikke at du kan mene dette. Det er jo spenning hele 'resten av spillet' også? som jo forsvinner når noen får hundrevis av poeng servert? tull | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-07 13:11 | |
![]() | Kanskje man (ikke jeg) kunne ha ordna med mange forskjellige typer brett. Men, sånn er det ikke for øyeblikket. Så jeg velger også å se det litt negative på en positiv måte. Det nytter jo ikke å ergre vettet av seg! | |
kda | 2020-04-23 12:12 | |
![]() | Det morsomme med tilfeldig er jo nettopp at slikt kan skje, haram :) | |