Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 446 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 00:28 | |
![]() | Surere ? Synes du folk er surere nå enn for 2-3 år siden ? I Tilfelle Ja. Hva kan dette skyldes ? | |
trymare | 2020-04-18 01:47 | |
![]() | Hva faen mener du med det? Unnskyld meg, men jeg ble veldig sur når jeg leste dette. | |
London Rose | 2020-04-18 01:48 | |
![]() | Nei | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 08:47 | |
![]() | Det var da et noe underlig spørsmål. Føler du deg surere? Jeg er vel sur innimellom; som de fleste. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 09:08 | |
![]() | Jeg har en teori om dette. Med den nylige innføringen av smartmålere (Strømmålere som stråler trådløst) og 5G, så blir strålingsbelastningen på cellene i menneskekroppen så stor at cellene "stresses". Dette betyr at sykdommer som ligger latente i folk sin genetikk, lettere kan bryte ut. Og folk blir i dårligere form generelt og dette går utover humøret deres. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 11:03 | |
![]() | -Hvorfor er du sur både støtt og stadig ? Ja, dette spørsmålet blir stilt i de tusen hjem i disse dager! Og da kan vi alle trøste oss med at det er vår felles fiende SMARTMÅLEREN som har skylda. Det er kun den som gjør oss sure. | |
hestlægg - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 13:23 | |
![]() | Skjønner hvor du vil Aran, men dette arter seg ikke som typisk 5G-surhet. Derimot så har Stoltenberg, Mdg-Lan, Eli Rygg og Bilderbergerne etter all sannsynlighet økt dosene i chem-trailsene den siste tiden. Bevisene på dette ser man blant annet på at det har begynt å vokse vindturbiner i norsk fjellheim. Dette forklarer nok både sur nedbør, sure folk på nettet og generelt dårligere brikker på ordspill.no. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 13:31 | |
![]() | Ja du kan spøke med at det er konspirasjonsteorier Hestlegg, men anbefaler deg å lese de trådene jeg har skrevet om emf. Men gjør det bare om du har utdannelse fra universitetet innenfor emner som biologi, cellebiologi, fysikk, først da vil du skjønne at det ikke er tull . :) | |
TiramB | 2020-04-18 14:21 | |
![]() | Hehe ;-) Dagens snop fra Aran: "Men gjør det bare om du har utdannelse fra universitetet innenfor emner som biologi, cellebiologi, fysikk, først da vil du skjønne at det ikke er tull . :)" | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 15:27 | |
![]() | Var ikke meningen å tulle eller være ekkel med deg Hestlægg, ditt innlegg var jo morsomt ,jeg var bare ikke i rette humør pga disse innleggene fra bris1, og aaseb | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 15:27 | |
![]() | Og morsomt innlegg fra Trymare også, he he | |
TiramB | 2020-04-18 15:45 | |
![]() | www.tv2.no/a/11370159/ Noen blir så sure at de svir av 5 G-mastene ;-) | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 16:51 | |
![]() | Veldig bra kommentar Tiram. Det er for øvrig aksjoner over hele verden mot 5G. Dette er velkjent info for oss strålingsmotstandere. Noen har vel funnet ut at det må kraftigere lut til om MSM (main stream media) skal ta opp saker om 5G, derfor har aksjonister trådd til det skritt for å sette fyr på 5G-master. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 16:57 | |
![]() | 5 G-mastene og koronaviruset. Hvem er det som klarer å koke i hop noe så vilt? DET tror du vel ikke på Aran? Nei, SÅ gal er du ikke! | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 17:03 | |
![]() | Det folk flest ikke er klar over at vitenskapsfolk med doktorgrader som har den rette fagsammensetningen og som dermed ser problemet med helsefarer fra trådløs teknologi, har i hundrevis skrevet under på appeller til WHO om å kraftig redusere strålingsnivået fra teknologi i verden. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 17:04 | |
![]() | Les det som står der Ordputter. Strålingen fra 5G reduserer immunforsvaret slik at folk blir lettere syk og mer syk av virussmitte. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 17:13 | |
![]() | Jeg er jo enig i at 5G neppe bidrar til å spre coronavirus raskere, men jeg mener folk blir sykere av covid19 om de først blir smittet og samtidig påvirkes av stråling som fra 5G over en viss dose. Journalisten som har skrevet artikkelen har nok ikke fått frem det strålingsmotstanderne mener på riktig måte. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 17:16 | |
![]() | Jeg mente 5-G mastene og korona. Konspirasjon. DET tror du vel ikke på? Jeg leste ikke alt; men at 5G og korona "har noe med hverandre å gjøre"; nei, det er jo for vilt; selvfølgelig! | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 17:25 | |
![]() | Det kalles PARANOIA! At noen skulle tro at applausen for helsearbeiderne er myndighetenes påfunn for å overdøve testing av 5G. Klin klamp galskap!!! Diagnoser i bøtter og spann. | |
LilleLaila | 2020-04-18 17:32 | |
![]() | I disse corona-tider opplever jeg faktisk at folk er blidere. Midt i alt det tøffe vi står i på jobb, ler vi og tuller mye. Så mitt svar blir: NEI! | |