Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 504 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Angina | 2020-04-18 21:35 | |
![]() | Smittevernsappen Har du lastet den ned? | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 22:01 | |
![]() | Nei. Ønsker ikke at mobiltelefonen min skal sende ut signaler hvert minutt som forteller hvor jeg er og dessuten bruker jeg ikke mobiltelefon til vanlig fordi strålingen fra den gir meg øresus. Bruker bare mobiltelefon til noen få korte samtaler hvert år. Bruker ellers bare fasttelefon. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 01:03 | |
![]() | Appen er lastet ned her. Den er ikke perfekt, men den er det beste vi har. Og den er helt nødvendig. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 07:22 | |
![]() | Hovedårsaken til at jeg ikke har lasta ned appen er fordi mobiltelefonen gir meg forverret øresus og en ekkel prikking i kroppen som om nåler stikker. Og jeg vet at mange ikke liker at de kan spores hvor de er hele tiden. Dette betyr ikke så mye for meg personlig, men som sagt for mange er dette det samme som overvåking fra statens side. Selvsagt er jo dette i utgangspunktet et tiltak som politikerne har satt i verk ment som et gode til folket med hensikt å få bukt med covid-19 viruset. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 10:13 | |
![]() | Her er en kopi av hva en kjenning av undertegnede skrev i et innlegg på FB om smittevernsappen: IDIOTIET MÅ BOYKOTTES! Ikke last ned denne appen. Appen har hovedsakelig kun tre formål: 1) Appen er en intelligenstest som skal avdekke hvor effektiv styresmaktene har vært med sine flere decennier med lydighetstrening og kastrering av folkets evne til å selvstendighet og selvstendig tenkning. Laster du ned appen demonstrerer du nesegrus servil autoritetstro. 2) Appen er ytterligere et steg i elitenes psykologiske kondisjonering av menneskeheten for å få oss til å akseptere binding til en mobil/app/wearable/microc hip IDENTITETSDEVICE, som for elitene anses å være en absolutt nødvendig komponent i den pågående og planlagte totalovervåkning som allerede er her og i enda sterker grad vil komme som en uunngåelig konsekvens av det globale teknokratiske fascistkommunistiske verdensdiktatur de planlegger innført kamuflert bak "den fjerde industrielle revolusjon" og FN's Agenda 21/2030 "sustainable developement". 3) Appen skal bidra til å forsterke FRYKTMENTALITET og ytterligere PLØYE MOTORVEIEN for innførelse av ANGIVERSAMFUNNET! Jeg innledet med å hevde at appen er en intelligenstest. Installerer man denne appen og derved hjelper til med å innføre det skrekksamfunnet disse elitene planlegger for oss, ja så består man rett og slett ikke testen! OG SÅ ER DE FREKKE SOM FAEN, FOR HER LANSERER DE RENSPIKKET UTPRESSING; "ENTEN INSTALLERER DU APPEN, ELLERS MÅ DU VENTE LENGE PÅ FRIHETEN" DE KOMMER TIL Å SI DET SAMME OM DEN PLANLAGTE VAKSINE; "ENTEN TAR DU VAKSINEN, ELLER SÅ FÅR DU HOLDE DEG ISOLERT FRA RESTEN AV SAMFUNNET" JEG SIER: FY FAEN FOR EN MAFIAGJENG!! | |
ave - Administrator | 2020-04-19 12:26 | |
![]() | Kanskje ikke la reptilhjernen få fritt spillerom som i uttrykket her? Blir fort usaklig emosjonelt når kognisjonen har tatt ferie på ubestemt tid..... | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 12:45 | |
![]() | Uff Aran, du må ikke menge deg med sånne "kjenninger" i for stor grad. Dårlig påvirkning; og som ave sier: ikke la reptilhjernen få fritt spillerom! Godt sagt. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 14:28 | |
![]() | Jo Ordputter, nå er han kjenningen bare en kjenning. For et par år siden hadde jeg en del heftige diskusjoner med han. Måtte få han til å forstå at han kunne ikke representere vår bevegelse på noe viktig plan med et slikt språk som dette. Han var tilhenger av konspirasjonsteorier. Einar Flydal var enig med meg. | |
Chiraff | 2020-04-19 22:59 | |
![]() | Fikk denne SMS’en idag: «Vi har ikke registrert at du har vært nær noen smittede siden 16.04. Derimot ser vi at du har på polet 3 ganger. Vi har også sendt en bekymringsmelding til barnevernet Vedr dine barnebarn samt videresendt ditt tlfnummer til Anonyme Alkoholikere. PS! Du har vært hos tre ganger hos din elskerinne. Ser også at din kone har kjøpt bind på Coop, er det en forklaring? Facebook (Messenger) og SnapChat melder at de har registrert omtrent det samme, så IKKE de-aktiver SmitteStopp!» | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 23:02 | |
![]() | Strålende Chiraff! | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 23:22 | |
![]() | Morsom den Chiraff | |
Chiraff | 2020-04-19 23:44 | |
![]() | Glemte å skrive at da jeg var på Polet for annen gang igår, lå mobilen min hjemme! | |
Angina | 2020-04-20 21:16 | |
![]() | Tror nok Google og Facebook vet minst like mye om deg, Chiraff ;) Jeg skjønner virkelig ikke folks skepsis til denne appen. | |
Cygnus | 2020-04-20 22:26 | |
![]() | Ikke jeg heller! | |
Chiraff | 2020-04-20 22:59 | |
![]() | Jeg tror jeg var blant de første 5.000 som installerte app’en. Tenker at alle som har et eller annet å skjule er skeptiske eller av prinsipp ikke vil delta på dugnad. LØP og INSTALLÉR! | |
trymare | 2020-04-20 23:36 | |
![]() | Håper alle installerer den appen. De som ikke gjør det er egoistiske, det er ikke sånne borgere vi vil ha i samfunnet. Det handler om å være et godt menneske, delta i en nasjonal dugnad som redder mange liv. At noen tenker på seg selv og sitt personvern fremfor samfunnets smittevern gjør meg trist. Hadde håpet at folk hadde stor nok hjerne med nok IQ til å tenke på andre enn bare seg selv og sine egne hellige rettigheter. Heldigvis er de fleste gode mennesker, som installerer den appen, og generelt er med på å utrydde viruset ved å holde seg hjemme og ellers praktisere godt smittevern. Føler vi i disse dager ser tydelig hvilke folk vi trenger flere av i samfunnet og ikke. Han som skrev det innlegget som Aran refererte til, er åpenbart en del av samfunnets avskum. Sånne folk må utdannes og bli gode mennesker, fordi vi kan ikke ha slike usle kryp som på slimdyrvis forpester samfunnet. | |
Darrang | 2020-04-22 22:41 | |
![]() | Ikke enig med deg, trymare. Blir stressa av sånne apper jeg. Kan vel høre på nyhetene, får mer enn nok og overkill av info der! Og hva er et "godt menneske"? | |
Alina1960 | 2020-04-29 10:44 | |
![]() | Det er jo nødvendig at alle installerer denne appen. | |
Cygnus | 2020-04-29 10:52 | |
![]() | Jeg har hatt den siden den kom ut. | |