Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 478 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-06-27 19:49 | |
![]() | Hva er det med østeuropeere? Homofobe og rasistiske! Men til Vest-Europa skal de............ | |
Cygnus | 2020-06-27 19:54 | |
![]() | Jeg sa akkurat det samme just nå - hva er det med dem og den homofobien? | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-06-27 20:03 | |
![]() | Utenfor tema: Nå kommer Lind til å tro at vi to er den samme personen, Cygnus ;-) Nå kommer Bris til å mene at du er en i "flokken" min, Cygnus ;-) ;-) Tema: Himla rasistiske også. Kanskje de hater "nedover", at de føler seg som undermennesker under vest-europeere, at de måååå ha noen å hate..... Men hei, var det ikke Hitler, ja, han fra 2. vk, som også sleit med raser og homser og litt av hvert..? | |
lind | 2020-07-06 23:01 | |
![]() | Det TTT ...aldri tenkt tanken., du er nok en egen flokk :) | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-07-06 23:23 | |
![]() | Jeg er nok ikke det. | |
Cygnus | 2020-07-07 00:00 | |
![]() | Garanterer at Bris ikke kommer til å tro at jeg er i flokken din, TripleT. | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-07-07 00:01 | |
![]() | Garanterer at det var en fleip, Cyg ;-) ;-) | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-07-07 09:20 | |
![]() | Det er primitiviteten som har tatt overhånd i enkelte østeuropeiske land. Det er en primitiv flokkmentalitet som bunner i at det ikke er politisk reelt demokrati. Noe som bl.a. betyr korrupsjon i det offentlige systemet. Dette gjennomsyrer samfunnet og sunne holdninger for ikke komme til overflaten . Derfor er det så viktig å arbeide for et sunt demokrati , hindre korrupsjon. | |