Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 929

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-06-29 13:29
Antall innlegg: 935

Ubetalelige tråder og innlegg
Mangt er skrevet og mangt er slettet i løpet av ordspillforumets levetid.

Dette er tråden for ubetalelige tråder og innlegg gjennom tidene.

Starter opp med OPs avstemningstråd og åpningsinnlegg:

www.ordspill.no/foru...ad id=13938

"Avstemning
Ja, dette er en tråd for dem som ønsker å få fjerna "Frukttråden" til Aran. Omtrent alle har reagert på den; men trådstarter ønsker å provosere med å ta den frem gang på gang. Så nå ønsker jeg "terrorOP" å få underskrifter fra dere alle; som gjør at denne "Frukttråden" forhåpentligvis blir stengt av adminene.

1. Jeg ønsker "frukttråden" fjerna. Ordputter."

Fantastisk bidrag!
 
Zummi2020-06-29 14:44
Antall innlegg: 21

Ja og du krydrer jo det hele
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-06-29 14:52
Antall innlegg: 935

Zummi! Hallo ;-)
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-06-29 15:05
Antall innlegg: 935

Pelagonia sitt innlegg, som P. hadde sakset fra fb og gjort til sitt eget ;-)


"Jeg tenker at politisk korrekthet handler mye om hva som er de holdningene man «bør» ha, og hva som har blitt lært oss er «riktig». Da tenker jeg særlig knyttet til multikultur, innvandring, islam etc., hvor det er raust og godt å være for en liberal innvandringspolitikk, multikultur er flotte greier o.s.v.
Vi er mange som ikke tør å si åpent hva vi egentlig mener om bl.a. disse områdene i dag.
Ikke fordi vi er rasister eller ondskapsfulle mennesker, men fordi det har blitt så vanlig at man får satt spørsmål ved ens menneskesyn eller sammenlignet med både det ene og det andre av ytterligheter hvis man sier åpent hva man mener.
Bare til daglig er det massevis av mennesker rundt meg som helt åpent og fritt fordømmer FrP-ere og andre innvandringskritikere.
Resett, Dokument, HRS, etc. er noe av det verste de kan tenke seg, og helt på linje med Breivik og Hitler.
Kollegaer på jobben ytrer slike fordømmelser i lunsjen uten å blunke. Også sjefen min. Det kan liksom ikke falle dem inn at noen i deres nærhet sympatiserer med noe av dette.
Summen av alt gjør det veldig ubehagelig å si åpent hva jeg mener, eller være aktiv i den offentlige diskusjonen. Bare min kjære vet hva jeg egentlig tenker. I tillegg jobber jeg som byråkrat, og må være forsiktig med å ytre politiske meninger av den grunn.

Det er denne selvpålagte sensuren som for meg blir konsekvensene av den politiske korrektheten.
Og jeg ser ikke den samme mekanismen på motsatt side."

www.ordspill.no/foru...am p;page=1

Humor!!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-06-29 16:06
Antall innlegg: 4429

JA! Jeg er på første plass. Kan Aran slå meg mon tro?
"TerrorOP"!!!!!!!!!!
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-06-29 16:21
Antall innlegg: 935

Aran-Jensine-JamesO-Jerry osv vil nok havne på 1. plass. Det ligger i tråden og sakens natur.
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-06 10:23
Antall innlegg: 935

Men OP leder..........:

"Har funnet ut at da må man takke admin. for en klok avgjørelse. Og takke den som kanskje, med sine kommentarer, har bidratt til at tråden ble stengt." / I Funnet ut-tråden. (OP)

Interessant tankegang, OP. Fjern alt som irriterer? Du går god for at noen herjer i vei og bidrar til at en tråd blir fjernet? Samme for deg, bare frukttråden som du hatet dypt og inderlig, forsvant.....!
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-06 11:31
Antall innlegg: 6062

Har aldri hørt om noen før som hater frukt. Ser for meg OP kjøper frukt bare for å mose de med steiner samtidig som banneordene spruter ut med fruktsaftene...
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-06 11:34
Antall innlegg: 935

;-)
Er vel heller frukttråder hun ikke takler ;-)
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-06 11:34
Antall innlegg: 6062

Er ikke sikker ....
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-06 13:27
Antall innlegg: 6062

:D
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-06 15:14
Antall innlegg: 4429

Ja, TerrorOP slår til! Som du sa for ganske lenge siden TTT, så er jo dette Forumet mest bare tøys og tull. Og at innlegg og tråder fjernes i hytt og pine hører med i "Tøys og tull Forumet". Og at du finner frem mine ubetalelige innlegg setter jeg stor pris på! Ler mer av det jeg har skrevet selv enn av andres innlegg.
Og jeg passer også godt til det nye kallenavnet mitt "TerrorOP"! Glad for at den siden kommer bedre frem.
Får da takke "TerrorBaltez" så mye for hjelp til "FruktFjerning".
To terrorister i Ordspills Forum er bedre enn ingen.
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-06 16:12
Antall innlegg: 935

I traumediagnosen din ligger det et behov for å få fjernet tråder du ikke liker?
Hva ville Trump ha sagt til dette? Antagelig tommelen opp. Han driver jo i samme stil, fjern det eller de som ikke passer....... Hm.....

Vel.
Ja til tull og tøys, men i tull og tøys-begrepet; inkluderer det virkelig en innsats for å fjerne tråder?


 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-06 16:29
Antall innlegg: 6062

Fruktdødaren OP strikes again . No fruit should be enjoyed in this world. Fruit is forbidden. Fruit is the food for unpleasant people that does not deserve the right to freedom
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-06 16:42
Antall innlegg: 4429

Hehe- du kan få sagt det TTT! Altså, noen ganger er det noe som burde fjernes; Traume eller ikke Traume, Trump eller ikke Trump.
Det er da ikke alt som skal ha "livets rett".
Jepp Aran; Fruktdødaren OP slår til.
Men, jeg fikk ikke lest hva Baltez skrev som gjorde at tråden ble stengt.
Så da er jeg nysgjerrig. Hva skrev han; vet dere?
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-06 16:49
Antall innlegg: 935

Hvem avgjør at "alt" ikke har livets rett?
Du? Trump? OP og Trump i sammen?
Syns du det er greit å gå aktivt inn for å få fjerne tråder?
Hva med å ignorere tråder du ikke liker?
Har du prøvd det?
Hva ville psykologen ha sagt?


Nei, jeg vet ikke hva som gjorde at tråden ble strupa. Jeg vet ikke en gang om Baltez var involvert.


 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-06 17:06
Antall innlegg: 4429

Da skal jeg svare så godt jeg kan!
Må først gjøre deg oppmerksom på at jeg, heldigvis, ikke bruker psykolog. Sånn er det ofte med godt voksne folk, de blir sin egen psykolog etter mye "tankevirksomhet".

Ja, hva har "livets rett" her i Forum? Det avgjør adminene. vi kan like det eller ikke, men de har den oppgaven.
Synes vi skal stenge Trump ute fra ordspills fruktfat.
Ignorere ja; ofte smart det. Men det hender en sjelden gang at man ikke orker det. Og denne sjeldne gangen var nå.
Og, det var ikke min "fortjeneste" at fruktfatet ble ødelagt.
Mitt spede forsøk på å få fjerna FT kan man nok godt le av. Men sånn er det jo, at noen ganger koker det over; og da klikker det. Tror nok ikke jeg vil blande inn PTSD i alt. Det er faktisk helt normalt at man tørner litt innimellom; og ofte kan le av det etterpå.
 
lind2020-07-06 17:25
Antall innlegg: 1312

Fikk heller ikke med mæ hva som ble skrevet her,så tråden ble stengt. Men dem har nok sin grunn for å gjøre det . Tenke og at en sånn tråd er grei,men det blir så forferdelig mye annet rart som ble skrevet der og i andre tråder. Ellers kan vi ordspillere bare ignorere det vi ikke liker ,skrolle nedover.... Men noen blir lettere provosert , og har lett for å "glippe " ut....
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-06 17:33
Antall innlegg: 935

Seriøst, OP? Du oppfordrer jo til struping. Med gjentatte innlegg og så etterhvert egen tråd om å fjerne tråden. Senere påsto du at du mistet lysten til å skrive i forumet pga frukttråden. Det er ikke til å tro. Da går du virkelig aktivt inn for å ta livet av tråden. Da virker det som at det koker over rett som det er, for å bruke ditt uttrykk.
Trump passer svært godt inn i fjern-det-vi-ikke-liker-d iskusjonen her.
Og antagelig også PTSD.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-06 17:43
Antall innlegg: 4429

Så nå har du funnet ut at du vil bruke PTSD for det det er verdt... Tydeligvis et behov du har.
Men, nå synes vel både du og jeg og resten av Forumet; at det har blitt nok av både brune bananer og PTSD og personfokus?
Så, da kan vi kanskje komme oss ut av denne suppa; og ikke gi adminene enda mer jobb her i "Forumsbarnehagen".
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?