Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten0
Hvalrossen0
Pumaen0
Flodhesten0
Katten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående10 215

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
TomTomTom2020-06-29 13:29
Antall innlegg: 228

Ubetalelige tråder og innlegg
Mangt er skrevet og mangt er slettet i løpet av ordspillforumets levetid.

Dette er tråden for ubetalelige tråder og innlegg gjennom tidene.

Starter opp med OPs avstemningstråd og åpningsinnlegg:

www.ordspill.no/foru...ad id=13938

"Avstemning
Ja, dette er en tråd for dem som ønsker å få fjerna "Frukttråden" til Aran. Omtrent alle har reagert på den; men trådstarter ønsker å provosere med å ta den frem gang på gang. Så nå ønsker jeg "terrorOP" å få underskrifter fra dere alle; som gjør at denne "Frukttråden" forhåpentligvis blir stengt av adminene.

1. Jeg ønsker "frukttråden" fjerna. Ordputter."

Fantastisk bidrag!

Zummi2020-06-29 14:44
Antall innlegg: 21

Ja og du krydrer jo det hele

TomTomTom2020-06-29 14:52

Zummi! Hallo ;-)

TomTomTom2020-06-29 15:05

Pelagonia sitt innlegg, som P. hadde sakset fra fb og gjort til sitt eget ;-)

"Jeg tenker at politisk korrekthet handler mye om hva som er de holdningene man «bør» ha, og hva som har blitt lært oss er «riktig». Da tenker jeg særlig knyttet til multikultur, innvandring, islam etc., hvor det er raust og godt å være for en liberal innvandringspolitikk, multikultur er flotte greier o.s.v.
Vi er mange som ikke tør å si åpent hva vi egentlig mener om bl.a. disse områdene i dag.
Ikke fordi vi er rasister eller ondskapsfulle mennesker, men fordi det har blitt så vanlig at man får satt spørsmål ved ens menneskesyn eller sammenlignet med både det ene og det andre av ytterligheter hvis man sier åpent hva man mener.
Bare til daglig er det massevis av mennesker rundt meg som helt åpent og fritt fordømmer FrP-ere og andre innvandringskritikere.
Resett, Dokument, HRS, etc. er noe av det verste de kan tenke seg, og helt på linje med Breivik og Hitler.
Kollegaer på jobben ytrer slike fordømmelser i lunsjen uten å blunke. Også sjefen min. Det kan liksom ikke falle dem inn at noen i deres nærhet sympatiserer med noe av dette.
Summen av alt gjør det veldig ubehagelig å si åpent hva jeg mener, eller være aktiv i den offentlige diskusjonen. Bare min kjære vet hva jeg egentlig tenker. I tillegg jobber jeg som byråkrat, og må være forsiktig med å ytre politiske meninger av den grunn.

Det er denne selvpålagte sensuren som for meg blir konsekvensene av den politiske korrektheten.
Og jeg ser ikke den samme mekanismen på motsatt side."

www.ordspill.no/foru...am p;page=1

Humor!!

Ordputter2020-06-29 16:06
Antall innlegg: 3234

JA! Jeg er på første plass. Kan Aran slå meg mon tro?
"TerrorOP"!!!!!!!!!!

TomTomTom2020-06-29 16:21

Aran-Jensine-JamesO-Jerry osv vil nok havne på 1. plass. Det ligger i tråden og sakens natur.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?