Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående8 946

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-02 11:04
Antall innlegg: 935

Hva får deg til å
lese og skrive i forumet, år etter år?
 
Cygnus2020-07-02 11:24
Antall innlegg: 44845

Det var et godt spørsmål!
 
baltez - Ikke medlem lenger2020-07-02 11:56
Antall innlegg: 1398

Ekboms syndrom.
 
LilleLaila2020-07-02 13:36
Antall innlegg: 3144

Rastløse bein, baltez??
Vil heller si kjedsomhet for min del ... men har ikke holdt på så lenge med skrivingen. I årevis spilte jeg bare og ante ikke poenget med forum. Kan være morsomt iblant, særlig geografiquiz.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-02 20:06
Antall innlegg: 4429

Å gjøre noe jeg aldri hadde gjort før, altså uttrykke meg skriftlig. Eller det er ikke helt riktig at det var aller første gang, for det var når jeg skrev med Sambo. Jeg skriver ikke i noe annet "sosialt medium" enn her.
Og dette passer bra for en ganske introvert person. Og så må jeg si at dere er jo greie folk, for det meste! Og interessante også. Så dette er en fin arena for "sosial omgang". Jepp.
 
Darrang2020-07-03 08:34
Antall innlegg: 1121

Prata mye i forum da jeg var ny her i 2008, men alle jeg skrev med da er vekk. Den gangen var det fullt her døgnet rundt. Nå er jeg ikke like aktiv, var gøy da OP og LL drev med den gnometråden ...
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-06 23:01
Antall innlegg: 935

Jeg skriver og leser i forumet fordi det engasjerer meg. Enkelt og greit.

Men det betyr ikke at jeg leser/skriver i alle trådene. Det er opptil flere som jeg ikke syns er særlig interessante. Da er det eeeeeeeeeeeeen ting å gjøre; å holde seg unna disse trådene. Enkelt og greit.

Å gjespe, stønne, sutre over en tråd, eller et innlegg......... er vel helt unødvendig. Eller hva? Enkelt og greit.

Å klage og syte over at alt var så mye bedre i forumet før, hva hjelper det?
Kanskje du må ta litt ansvar selv da. Skrive riktig så spennende og underholdende. Og ikke minst opprette tråder selv. Det er fritt fram for alle. Enkelt og greit.

Å stå på for at en tråd skal fjernes.....! Hva er poenget med det? Kan du ikke bare la være å lese den fryktelig irriterende tråden?
Klarer du ikke å holde deg unna? Vel, da har DU et problem, ikke den som oppretta tråden eller de som skriver i den.

Men du verden så interessant når en ordspiller tar til orde for å få fjernet en tråd. Syns jeg. Hva driver de? Enkelt og greit.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?