Spillrom
Sjiraffen3
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede3
Mobilspill
Pågående8 934

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-11 23:24
Antall innlegg: 935

Hvem mener du muligens
at du var i et tidligere liv?


;-)


Jeg; Anne Frank
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-11 23:25
Antall innlegg: 935

....men tror jeg seriøst på reinkarnasjon? Nei.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-12 07:52
Antall innlegg: 6062

Tenker at sjelen kan reinkarnere i fysiske kropper i andre tidsepoker. Og at det er vanskelig å huske dette fordi når man fødes på ny så får man en helt ny hjerne.

Uansett jeg innbiller meg noen liv. Som f.eks.
1. indianer i søramerika,
2. indianer i Nordamerika,
3. Soldat i Romerriket der jeg mye hadde som oppgave med vakthold av en viktig offentlig bygning. Her har jeg f.eks. sett for meg hvordan man bodde og en masse annet. Kan fremkalle bilder når jeg selv vil.
4. gjeter i dagens Georgia (Asia),
5. Bonde med en spesiell yrkesprofesjon i vestlige USA der jeg hadde to jenter fra en avdød slektning som jeg passet på.
6. advokat og finansmann i USA der jeg døde første halvdel av 1900-tallet. Og der jeg i en periode jobbet for kongressen og traff muligens Fritdjof Nansen. Har tatt slik regresjon hos en spesialist som jobbet med dette og da kom dette frem. Jeg leste seinere litt i en biografi om Fridtjof Nansen og fikk da bekreftet denne historien der. Han oppsøkte myndighetene i USA i forb. med et prosjekt. Og da jeg i forbindelse med en spesiell oppgave i faget bedrftsøkonomi skulle besvare denne så bare veltet det frem en historie der jeg opplevde at jeg drev med eksport og import fra nordøstkysten i USA til/fra sør-amerika og det dreide seg bl.a. om trevirke og møbler. Ordene bare ramlet så lett ut og det dukket frem masse info.

Kan fremkalle bilder og følelser når jeg selv vil om disse livene og flere. Det er en stor gave.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-12 11:29
Antall innlegg: 4429

Hverken tror eller ikke tror. Etter opplevelsen med Martin er jeg åpen for at det er "noe mer"; men hva det skulle være? Nei, har ikke peiling. Har heldigvis/dessverre ikke "evne" til å forestille meg noe uten noen konkrete holdepunkt. Så nei, ingen tanker om eventuelle tidligere liv!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-12 11:32
Antall innlegg: 4429

Til TTT: du tror ikke, men hvis det er tilfelle så tenker du på Anne Frank. Hvorfor?
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-12 12:17
Antall innlegg: 935

Jeg leste Anne Franks dagbok utallige ganger i ungdommen og kjente et veldig nært kjennskap/slektskap til henne. Så hvis det er slik at vi har levd tidligere, så tipper jeg nok at jeg var A.F. Jeg holder den muligheten åpen ;-)

 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-12 12:22
Antall innlegg: 935

Aran: har du seriøst tatt en regresjonsrunde? Og betalt for det??
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-12 12:48
Antall innlegg: 6062

Ja det var en gang i ca 1990. Betalte noe for det, var ikke så mye. Hun var utdannet psykolog. Har også prøvd det på meg selv ved å snakke inn på kassett og det var også effektivt.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-12 12:51
Antall innlegg: 6062

TTT, Anne Frank er det mange som påstår at de har et nært slektskap med. Kanskje er det noe åndelig der ved at hennes livserfaringer har blitt plantet inn i sjeler som fødes i kropp på jorden. Bare en tanke.
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-12 12:58
Antall innlegg: 935

Tror nok at reinkarnasjon mest av alt er et sterkt ønske, og ønsker man (! korrekt bruk av "man"), sterkt nok så ........
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-12 13:05
Antall innlegg: 6062

Det sies at de som flyr ut av kroppen og ved slike nær døden opplevelser etter hvert får oversikten over tidligere liv.
 
baltez - Ikke medlem lenger2020-07-12 13:23
Antall innlegg: 1398

Alle som bor og har opphold i Norge har rett til nødvendig psykisk helsehjelp. Det er vanlig at fastlegen din først selv prøver å hjelpe deg med lette og moderate psykiske plager.

Akutt hjelp

I en helt kritisk situasjon ring 113. Haster det mindre, ring 116 117 for å komme til nærmeste legevakt. Legevakten kan eventuelt henvise videre til psykiatrisk legevakt, psykiatrisk akutt-team eller døgnbehandling.

 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-12 13:50
Antall innlegg: 935

Godt å se at du har oversikten der, Baltez, men ikke overraskende......
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-12 15:37
Antall innlegg: 6062

Ja ja...
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-12 16:24
Antall innlegg: 6062

Sånn er det.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?