Spillrom
Sjiraffen | 12 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 12 |
Mobilspill
Pågående | 8 464 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-07-16 10:57 | |
![]() | Hva er den greia med Baltez og alt som har med Aran å gjøre? I alle mulige tråder, uansett tema osv. Hva er det som gjør at B. er så opphengt i A.? Interessant? Litt. Hvordan forholder spillvertene seg til det? Noen ferske klipp: "Banan: 3 Eple: 2 Pære: 0 Appelsin: 1 / 16 (spiste 15 / 16 tidligere i dag)." Fra Funnet ut-tråden "Det kan være ekkelt å lære ting utenat, for eksempel under seksualundervisningen i de nordlige fylker." ' Fra Salme-tråden "Noen som vet forskjellen mellom en homofil nordlending, og en fryser?" Fra Middagstråden osv osv | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-07-16 11:09 | |
![]() | Hva kan man gjøre. Så lenge baltez får være medlem her på ordspill.no så kommer han vel bare til å fortsette. Om jeg ber spillvertene hive han ut, så reagerer de vel negativt mot meg. Og jeg har jo svart på enkelte innlegg ganske skarp selv, så da får man jo dette mot seg , men det er jo bare en måte å svare tilbake på. For meg virker baltez egentlig som en litt farlig person selv om jeg ser at på enkelte bilder på Fb-profilen hans så ser han ut som uskyldigheten selv, men det gjorde jo seriemorderen Ted Bundy også. Tenker at den siste setningen her er et for sterkt tilbakesvar, men det er slik jeg føler det. Så får bare andre gjøre narr av det jeg føler, det blir deres sak. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-07-16 11:13 | |
![]() | Hvorfor mener jeg det jeg mener om baltez: Fordi det virker som han mangler empati slik jeg føler det. | |
lind | 2020-07-16 11:35 | |
![]() | Lurer på det samme ... stusser ofte over at baltez får lov til det ,ture frem her på forumet. | |
bris1 | 2020-07-16 12:13 | |
![]() | Gi dere, her får alle herje fritt fram - i alle tråder. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-07-16 12:20 | |
![]() | Jeg sendte en mail til spillverter for noen få uker siden om baltez . Pga at han drev og skrev om meg i flere innlegg og gjorde narr av meg. Men fikk bare et kaldt svar tilbake fra en av spillvertene om at. "Hva har det med saken å gjøre ? " (med henvisning til det jeg skrev om baltez), noe i den dur. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-07-16 12:23 | |
![]() | Ok, uansett så er det bare småting dette har dreid seg om til nå. Vi får bare håpe det ikke utvikler seg til noe verre. | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-07-16 12:58 | |
![]() | Aha, "Gi dere,her får alle herje fritt fram - i alle tråder", sier bris1. Da er det vel fritt fram da? Eller hva, Bris? | |
bris1 | 2020-07-16 13:01 | |
![]() | TTT, du skjønner utmerket godt at jeg konstanterer hvordan situasjonen er, ikke hvordan jeg mener det bør være. | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-07-16 13:01 | |
![]() | ....vel, gjerne for meg. ;-) | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-07-16 13:03 | |
![]() | Hva sier du selv, Baltez? Hva er det med deg og Aran? En mani, besettelse? Forklar en enkel sjel, er du søt. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-07-16 13:20 | |
![]() | Det er egentlig ingen ting å ta på vei for. | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-07-16 13:29 | |
![]() | Å ta på vei, nei. Et dypdykk (!) i sjelens irrganger, derimot. Men hvor er Halvor Fosli når vi trenger ham? Hva ville Halvor ha sagt? | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-07-16 13:52 | |
![]() | Kjenner du Halvor Fosli TTT ? | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-07-16 14:07 | |
![]() | Nei, det er egentlig ingenting å ta på vei for. Men man lurer jo på hvorfor han har så sterk trang til å fokusere på deg. Altså, jeg skjønner litt av det, for du er ikke helt lett å forstå, en del ganger. Men det er ganske spesielt at omtrent alt han skriver her dreier seg om deg. Har vi opplevd noe sånt i dette halvgale forumet før? Ja, han virker ikke særlig sympatisk, og det må jo "koste litt" på en måte å ha så sterkt fokus på EN deltaker i et forum... Nå er han blitt en "snakkis/skrivis" her inne; men han fordufter nok om ikke så lenge. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-07-16 14:42 | |
![]() | Kan Halvor F ha vær TTT sin tidligere kjæreste ? | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-07-16 14:44 | |
![]() | OP: Nei, han fordufter nok ikke, en gjenganger, og gjengangere fordufter ikke med det første ;-) . Men hvorfor skulle han det? Aran: Det er mulig jeg ER Halvor Fosli ;-) | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-07-16 14:47 | |
![]() | Hm? Tidligere kjæreste? Mener du at Halvor Fosli en gang i tiden har elsket meg, og elsket med meg? | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-07-16 14:49 | |
![]() | Ja blant annet. Halvor Fosli, din kulturerotiske drøm ... ? | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-07-16 14:59 | |
![]() | ;-) Men tilbake til temaet; er Baltez ordspills svar på Ted Bundy? Kan det være slik som Aran antyder? Der Bundy drepte for fote, velger Baltez sitt offer i forumet, med tastaturet som våpen. I mitt hode er Baltez uskyldigheten selv, men hvem vet? Og Baltez; når får vi svaret på gåten din: "Noen som vet forskjellen mellom en homofil nordlending, og en fryser? Kan svaret være: At fryseren går på strøm? Mens en homofil nordlending går for egen maskin? | |