Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 6 |
Mobilspill
Pågående | 8 464 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
baltez - Ikke medlem lenger | 2020-07-17 00:32 | |
![]() | TomTomTom og Arans eget hjørne Hei dere. Her er et eget lite hjørne for oss som liker antipsykotika. Fyr løs! | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-07-17 00:46 | |
![]() | Hallo Ted | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-07-17 11:14 | |
![]() | Aran, var ikke dette et koselig grep av baltez? Du, jeg og baltez. De tre musketerer. De tre små griser. Tre små kinesere. Håper ingen andre blander seg inn nå da. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-07-17 11:41 | |
![]() | Jeg er en av de fem løse. Hvis baltez tror han er psykoskruen, så nei, det er meg. | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-07-17 11:58 | |
![]() | Ja, op, du er psykoskruen. Ingen tvil om det. Baltez er mangler~selvinnsikt~skrue n. Aran er sjefsskruen. Vannmann er spillvertskruen. Jeg er maserævskruen. | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-07-17 15:51 | |
![]() | Plutselig dukket det opp en skrulling til. Han/hun sendte meg en melding hvor det sto: "R Hur är det" Det er en ukjent profil for min del, med følgende personbeskrivelse i profilen sin: "Härlig Sugen Kåt" Jeg har ikke svart ennå. Hvis du har forslag til hva jeg kan/bør svare, så kom gjerne med det. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-07-17 15:58 | |
![]() | Tror flere har fått melding fra denne personen. En person som er i overkant sexfiksert kanskje? Hvis du vil svare så kan du jo spør om nettopp det: Om han (sannsynligvis ikke hun) er sexfiksert. Ja, bare spør rett ut hvorfor vedkommende sender deg melding. | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-07-17 16:15 | |
![]() | Seksuelt frustrert kanskje? Tipper det er en kjenning som har en egen profil til dette formålet. Det skulle vel aldri være vår venn trådstarteren? | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-07-17 17:42 | |
![]() | Hm, hakke peiling. Er han seksuelt frustrert og bor i nærheten av Haugesund, så... Nei, har ikke mye erfaring med menn som tilsynelatende er seksuelt fiksert/frustrert. | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-07-17 17:50 | |
![]() | Trådstarteren? Tror ikke han bor her i byen akkurat ;-) | |