Spillrom
Sjiraffen | 11 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 464 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
kda | 2020-07-23 20:44 | |
![]() | hh Må bare få si hvor utrolig arrogant det virker på meg å hilse med "hh" når noen sier "Heisann". Med dette uttrykker man liksom at man er gammel i gamet her og ikke kan nedlate seg til å hilse på en nykommer. Nå har jeg funnet på noe gøy å svare dem: "hpdhåsd". En spiller tok spøken. Kan noen gjette hva det er forkortelse for da? | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-07-23 23:21 | |
![]() | Hei på deg høflig å si det! | |
CaB | 2020-07-24 11:04 | |
![]() | Jeg forstår at det kan være frustrerende å se et "hh" i chatten fordi noen ikke tar seg tid til å skrive mer. Men husk at vi er forskjellige. Noen er mer opptatt av å spille enn å chatte. Det får man akseptere. Og det finnes vel viktigere ting å irritere seg over her i verden? Selv om en del her tydeligvis er mer interessert i å kommunisere med andre enn å spille, så må det være lov å holde seg til spillingen :) | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-07-24 11:15 | |
![]() | Synes det er ok med hh. Man sparer tid på denne forkortelsen. Og jeg personlig sparer en del tankekraft fordi bokstavtrykken på bokstavene på tastaturen vises ikke noe særlig , så når jeg skriver må jeg forsøke huske hvor på tastaturet de ulike bokstavene er. Men takket være at bokstavene på tastene er utslitte så har man ettervert lært seg hvor de ulike bokstavene er | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-07-24 11:45 | |
![]() | Om folk hilser eller ikke er for meg totalt likegyldig. Jeg skriver alltid Hallo. Ja, kan være enig med deg kda, at det virker arrogant; og da får det bare være det! | |
Darrang | 2020-07-24 11:48 | |
![]() | Litt enig med CaB, men også med kda. Er vel like lett å skrive hei vel? | |
solfridpeder | 2020-07-24 13:52 | |
![]() | Hei--litt høflig må man være. | |
kda | 2020-07-24 14:30 | |
![]() | Enig, hpdhåsd betyr for øvrig: HeiPåDegHyggeligÅSeDeg ;) | |
Chiraff | 2020-07-24 18:13 | |
![]() | Blir også veldig dumt når noen skriver «grt», «tfs». Tenker at hvis man ikke gidder å skrive «Gratulerer» og/eller «Takk for spillet», er det bedre å la være ELLER sende en Emoji. | |
lind | 2020-07-24 19:13 | |
![]() | Vi er så forskjellige innpå her ,mange skriver bare hh og det er greit . Noen sier ikke Hei idet hele tatt,er også greit synes æ da. GRT og TFS skriver jeg og,aldri reagert på noen forkortelse fra noen. Og mange setter en Emoji bak. | |
Vannmann | 2020-07-25 01:31 | |
![]() | Har aldri skrevet hverken hei eller hh/tfs etc. Det føles bare som et pliktløp. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-07-25 05:14 | |
![]() | jeg bruker hei i ca 6% og hh i ca 52% og h i ca 10 % og intet i 27% av spillene, og noe annet i de resterende 5% av spillene | |
LilleLaila | 2020-07-25 16:18 | |
![]() | Ja ja, Aran. Flott utlegning der, men du spiller kun panikk, da ... og da er det ikke så rart at man ikke har tid :) | |