Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede8
Mobilspill
Pågående8 464

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-26 20:59
Antall innlegg: 935

Tenk om dette hadde vært
i det virkelige liv?
Søndag 26.7.

Aran starter friskt opp med en egen pulstråd. Han har full kontroll på Arans pulsmålinger, og det har vi også, men nå vil han ha våre data også
.
Det er det ingen som er interessert i.
Aller minst Bris1 som ser seg nødt til å respondere. Ignorere er ikke aktuelt.

Chiraff, GreteSB og AaseB hiver seg på. De er så enige. Baltez kommer på banen og minner nok en gang om "Innsatstjenesten Psykisk Helse" i Rognan.

Aran klikker og beskylder Bris1 og Chiraff for å være sure og at de ødelegger tråden hans. Hvordan det sto til med hvilepulsen da, det får vi ikke vite.

Så kommer en spillvert og struper tråden, kort prosess, uten forvarsel.

Aran dukker opp i "hvem er dette-quizen" og lister opp irrelevante svaralternativer. Nok en gang.

TomTomTom, det er meg, ja, jeg omtaler meg selv i tredjeperson for anledningen. Vel, hvor var man?

Jo, LilleLaila klarer å løse TomTomTom sin quiz-oppgave, men må vente litt før hun lager ny. TomTomTom klarer ikke vente så lenge, så hun lager en pauseoppgave, direkte fra Wikipedia.

Da kommer OP på banen og lager en tilsvarende oppgave om seg selv! Det var det ingen som så komme. Eller, var det?

Dette får Aran til å skrive at han er stolt av den han er. Og beskylder TomTomTom for å gjøre narr.

Når Aran får tenkt seg litt om, og fått orden på hvilepulsen, skriver han at "man skal ikke ta seg selv for seriøst".

Klokka er bare 2100, det er ennå timer igjen av 26.7.

LilleLaila2020-07-26 21:03
Antall innlegg: 3144

Ja, man føler seg vel trygg når man bor langt unna og slipper å være redd for å møte noen in real life, som han selv antyder. Helt sykt!

TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-26 21:05

....og TomTomTom valgte å fjerne profilbildet sitt, for hun gidder ikke forholde seg til ordspillere som sender mail og kommenterer bildet hennes.
Såååå deilig er hun da ikke.

LilleLaila2020-07-26 21:08
Antall innlegg: 3144

Kjedelig, likte bildet ditt jeg

Aran - Ikke medlem lenger2020-07-26 21:23
Antall innlegg: 6062

For ordens skyld. Det er ikke jeg som har sendt mail og kommentert bildet til ttt.

Videre Laila så er jeg ikke redd for å møte noen i RL.(Jeg vet ikke om du mente meg) Men det er en vurderingssak om hvor mye energi man skal bruke for å reise å møte noen som stort sett har vært sure mot en i forum.

Aran - Ikke medlem lenger2020-07-26 21:26
Antall innlegg: 6062

Og ttt, dette med å ikke ta seg selv for seriøst er en klar ting jeg har i meg naturlig hele tiden. Men samtidig skal man ikke finne seg i å bli mobba. Derfor skriver jeg tilbake.

TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-26 21:52

Rett skal være rett, det er ikke Aran som sender mailer om bildet.
Innholdet i hans mailer er av helt annet kaliber.

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-26 22:44
Antall innlegg: 4429

Men jeg får ingen mailer! Selv om jeg har MikkeMusLue på.
Ta tilbake bildet TTT; du skal da ikke bry deg om en kåt dust som synes du er/var deilig. Jeg fikk kommentarer da jeg la ut bilde som ganske ung 42 åring på Match. Nå er jeg 54, og slipper det!

TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-26 23:03

Får aldri mailer med kattebildet, så katt og mikke mus er sikre sånn sett ;-)

Vel!
Jeg må si at jeg lurer virkelig på hvordan et treff med forumsskriverne hadde artet seg. Ikke det at jeg tror det noen gang kommer til å skje. Neida.
Men hvis vi fabler i vei litt, hvordan ser vi for oss et treff? F.eks en helg.

Full sjau fra ende til annen?
En Aran på jakt etter hvilepuls?

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-27 06:01

Og så viser det seg at vi er mye mer "normale" enn det ser ut som her inne. Uff, da faller korthuset sammen og Forum gråter... Så det er sikkert bedre at vi har en verden her inne som aldri møter den der ute.

TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-27 11:18

Det kan tenkes. Best vi ikke møtes ;-)

I natt drømte jeg om forumet, vi var der nesten alle sammen..... Hjelpe meg. Best å roe helt ned forumsaktiviteten for en stund.

Men det skal sies, om og til Aran - med alle sine nykker og fakter, et forum UTEN Aran hadde vært langt, langt kjedeligere.

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-27 12:11

Hehe- ro litt ned av og til ja, enig, men det er jo for det meste positivt å surre innpå her da!
Jeg med mine "autistiske tendenser" har absolutt behov for en sånn plass. Og du TTT uten "AT" har også absolutt behov for en sånn plass.

TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-27 12:18

Jeg elsker jo dette forumet. Hvorfor? Setter stor pris på salig galskap.
Men som sagt; uten Aran + de mest fargerike her inne, så hadde forumet vært et langt, langt gjesp.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?