Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede6
Mobilspill
Pågående8 465

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-29 11:50
Antall innlegg: 935

Vedum
"Vedum selv sa til TV 2 mandag at han tror velgerne er lei snakket om samarbeid.

– Jeg tror folk er lei av det. Det er sakene som er drivkraften, sa Vedum.

– Partinavn er ikke det viktige, sakene er det viktige. Senterparti er ikke viktig i seg selv, det er et middel for saker. Ønsker du at folk skal bli lyttet mer til i rovdyrpolitikken, stemmer du Senterpartiet. Ønsker du nasjonalt eierskap, mer lokalt politi, sterkere forsvar, så stemmer du Senterpartiet. Sakene er det viktige, aldri partinavn eller posisjoner, sa Sp-lederen."

www.tv2.no/nyheter/115616 39/

Sier altå Vedum.

Er du enig?

Chiraff2020-07-29 21:16
Antall innlegg: 18136

Artig kar han Vedum, SP KAN faktisk ikke mase mer om å skyte Ulv, Bjørn og Grevling!! Bøndene må passe på dyrene, vi har sluttet å spise sau/lam fordi de ikke gjør det.

Nixita2020-07-29 22:41
Antall innlegg: 4724

Ja han er både artig og flink.

Det at man ikke vet hvem som ender opp med å samarbeide med hvem i det man stemmer, syns jeg blir veldig feil.

Når det gjelder hva man velger å spise av kjøtt, om man skal se på dyrevelferd, så mener jeg at sau i Norge har et godt liv så lenge de lever sitt korte liv.

TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-30 11:29

Ja, det er artigkaren sin.

Selvsagt er det sentralt hvilke partier som vil finne sammen.

Og er det ikke på tide at SP tar ansvar for godt dyrehold, i stedet for ensidig fokus på ulv og bjørn? Mennesket er dyrenes verste fiende.

Aran - Ikke medlem lenger2020-07-30 14:32
Antall innlegg: 6062

Jeg har for ca 1 år siden sendt melding til SP-kontoret at det ikke er noen god valgkampstrategi å fokusere for mye på rovvilt.

Billy_Boy - Ikke medlem lenger2020-07-30 16:19
Antall innlegg: 247

Tom tom tom,mye rovdyr der du bor da?her omkring kryr det,Fine dyr jada men trivlige dyr når en sjøl har dyr om det er krøtter,sau hund osv nei, det,du får gå inn for og samle alt til haugesund så, bra atte det blir

auau2020-07-30 18:05
Antall innlegg: 40167

Chiraff: Hvis sauene blir gjetet så rovdyrene ikke tar dem, vil du altså begynne å spise sauekjøtt igjen. Er innlegget ditt slik å forstå?

Chiraff2020-07-30 19:47
Antall innlegg: 18136

Ja, auau. Det var egentlig en spissformulering, dette fordi jeg synes at (spesielt SP) mange bønder uttrykker en grov uforstand mhp rovdyr. De baserer mye av ulvemotstanden sin på økonomi og veldig lite fokus på dyrevelferd. Vi leide tidl en husmannsplass på Finnskogen hvor grunneieren ba oss om å si fra hvis vi så ulv eller spor etter dto. Nei, han hadde ikke husdyr. MEN var sykelig opptatt av at ulven (naturlig nok) tok elg - og DET gikk utover bestanden. Jaktlisenser (krkrkrkrkrkrkrkr) var hans alibi for ulvefobi :-((

TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-30 23:51

Alle vet jo at en stemme til AP, er en stemme til SP.

Men nå er det vel kanskje ikke så mange som vurderer Støre & AP.

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-30 23:52
Antall innlegg: 4429

Å?

TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-30 23:55

Visste du ikke det?
Støre har stø kurs. En klar agenda; å ødelegge AP innenfra. Gjør en bra jobb, da.

bris12020-07-31 07:15
Antall innlegg: 2601

Der falt endelig en brikke på plass.

TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-31 08:45

Endelig!
Der falt det endelig en brikke på plass for fru Bris1.
Klokken 07.15.
Etter alle disse årene.
Men hvilken brikke var det?
Var den poenggivende?
Selvsagt.
Men snakker vi høyt tall? Middels? Lavt?
I hvor stor grad vil dette få innvirkning på Bris1 sitt virke i forumet?
Vi venter i spenning.
Dagen begynner godt :-)

bris12020-07-31 08:53

Du er da virkelig vittig, TTT (eller spydig, ikke vet jeg, men samma det). Jeg leste din kommentar om Støre og da skjønte jeg hva han har holdt på med i noen år nå. Regner med at du tok den, egentlig.

TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-31 09:03

Jeg er ikke spydig så tidlig om morgenen. Teksten min må leses litt sånn forløsende.

Om Støre:
Jeg trodde at alle, bortsett fra OP, hadde avslørt Støre. Han begynte i det små, riktig nok, men nå er det full rulle, full fart nedover. Og det er enda et år til valget.

bris12020-07-31 09:19

Jeg har lenge lurt på hva Støre holder på med, men den teorien din hadde jeg ikke landet på. Så kan man spørre seg hva partifolk rundt ham holder på med som ikke setter ned foten, eller passer det seg ikke i en tråd om Vedum? Som jeg har lite å si om, egentlig, bortsett fra at han har en smittende latter.

TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-31 09:48

Støre passer godt i en Vedum-tråd. Vi skal passe oss for Vedum. En dag skyter han ulv, neste dag ....... ja, hvem vet?

Partifolkene rundt Støre skiftes ut sakte, men sikkert ut. De takkes av og klubbes ut med et "vær glad du fikk være med på laget", hilsen oss alle, Jonas. Og slik beholder han jerngrepet og kniper hardt, hardere, hardest.

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-31 12:26
Antall innlegg: 4429

Jeg følger ikke med! Men det siste han sa om disse 2 damene som forlater AP; og "Giskesuppa"... Selvfølgelig tenkte "man" at det ikke var den smarteste måten Støre uttrykte seg på der. Men hvor lenge skal det være så stort fokus på den/de tabbene Giske gjorde? Han har vel lært vil man tro; hvis ikke er det jo på hue og ræva ut. Så Støres uttalelser var nok et uttrykk for at det finnes en grense for hvor mye tid som skal brukes på dem som velger å forlate partiet; og på Giske.
Hva skulle han egentlig ha sagt og gjort? Skal en som begår et sånt feilsteg som Giske stenges ute for alltid? Var det SÅ alvorlig?
For å få ro i partiet? Ja, hvor skal grensen gå. Voldtok han noen? Nei.
Ja, jeg skjønner godt at Støre er lei av "debatten". Hvis disse damene forlot partiet bare på grunn av Giske; vel.

boysen - Ikke medlem lenger2020-08-16 22:21
Antall innlegg: 24

Vi trenger et eget parti for menn. Foreslår Støre og Vedum i tospann i partiledelsen.

roysen - Ikke medlem lenger2020-08-16 22:56
Antall innlegg: 59

Its raining men, halleluja

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?