Spillrom
Sjiraffen | 11 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 465 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-07-30 11:25 | |
![]() | Friskt! www.aftenposten.no/v...um p-hyller Fra romvesener til reptil-ånder.... "Blant annet hevdes det at kvinner i drømme jevnlig har sex med onde ånder, noe som fører til «gynekologiske problemer, ekteskapsbrudd og aborter». I 2015 hevdet hun at verden styres av en gruppe som «ikke engang er mennesker», men «reptil-ånder» som er halvt menneskelige og «halvt E.T.». I samme åndedrag hevdet hun at det blir brukt DNA fra romvesener i behandling av syke mennesker, noe som igjen skal ha ført til en krysning mellom mennesker og demoner." Jajamensann..... Men hvor traff hun romvesenene da? Noen som vet? | |
Chiraff | 2020-08-01 23:44 | |
![]() | 3T: Når du forventer at vi må ha et abonnement for å lese en tilsynelatende (fullstendig) uinteressant artikkel, ja da skjønner du plutselig grunnen til et ekstremt fraværende publikum. | |
Cygnus | 2020-08-01 23:48 | |
![]() | Men det uhyggelige er at denne personen (barnelege faktisk!) er Trumps nyeste rådgiver! Og vet dere hva? Vaksiner lages for å vende folk bort fra religion! | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-02 00:29 | |
![]() | Abonnement? Jeg fikk lest det ved å trykke på linken. Ja, hvis det stemmer det som kommer av informasjon om denne legen; så må man bare si: Spinn, klamp, kling i potta gal! Og hun er Trumps nyeste rådgiver? | |
Alina1960 | 2020-08-02 07:04 | |
![]() | Hydroksyklorokin ( Malariamedisin) virker ikke på Sars 2 (Cov.19). Hun hevder jo at det gjør det. Litt av en rådgiver! Beskrivelsen til OP om henne passer bra! | |
Cygnus | 2020-08-02 12:47 | |
![]() | Rådgiver og rådgiver - han siterer henne og deler hennes videoer på twitter i stor stil - hvor hun fremmer sine teorier om covid 19 og medisiner mot det (de samme han selv har bablet om). Han sa han er imponert over ‘resultatene’ hennes, men nå har visst twitter og facebook fjernet videoene pga at de gir misinformasjon om pandemien. Dama er en interessant blanding av lege og predikant, opprinnelig fra Kamerun. | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-02 12:47 | |
![]() | Hehehe, Chiraff, godt å ha noe å ergre seg over en lørdagskveld ;-) Men er det en abonnementsak? Er det? | |
GreteSB | 2020-08-02 12:54 | |
![]() | Jeg får lest, jeg. Men det er vel sånn hos Aftenposten at du bare får lest et visst antall reportasjer gratis. | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-02 13:01 | |
![]() | Noen saker er evig "åpne" tror jeg, uansett. Vel vel vel. Chiraff får nå bare sutre og grine ;-) Aran; du som har møtt på romvesener og ufoer, og som er litt mer open-minded enn i alle fall meg, hva tenker du? | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-02 13:11 | |
![]() | Ja, det er vi litt nysgjerrige på. | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-02 13:18 | |
![]() | "Blant annet hevdes det at kvinner i drømme jevnlig har sex med onde ånder, noe som fører til «gynekologiske problemer, ekteskapsbrudd og aborter»." Å plassere årsaken til gyn. problemer, ekteskapsbrudd og aborter til kvinner som har sex med onde ånder, er i overkant friskt pluss interessant. Og jeg blir såååå nysgjerrig, hvordan oppleves denne onde-ånde-sexen? Når du våkner om morgenen, vil du da skjønne at du har hatt sex med en ond ånd i drømme? Er dette en ut-av-kroppen-opplevelse? Fritar det dermed menn for ekteskapsbrudd? | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-08-02 13:20 | |
![]() | Jeg tenker at man ikke skal legge vekt på det denne kvinnen hevder, det har ingen hensikt. Samtidig har man erfart at det er mye i åndeverdenen som er spesielt og om man forteller noe av dette til folk flest så vil de bare riste på hodet. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-02 13:34 | |
![]() | Ja, det er jo en vesensforskjell mellom å "gå bananas" i åndelig utfoldelse... som det virker som denne legen gjør. Og å forholde seg til at det finnes dimensjoner (eller hva man vil kalle det) som vi ikke forstår. Og ja, da kommer selvfølgelig Martin frem i bevisstheten min. | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-02 13:37 | |
![]() | Martin er helt uskyldig her ;-). Jeg tror virkelig det. Men president Donald da, som hiver seg rundt.....men måtte trekke det tilbake. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-02 13:40 | |
![]() | Ikke glem at Donald er 4 år! | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-02 13:41 | |
![]() | men allikevel president, i et veldig mektig land......det kommer vi ikke utenom. | |