Spillrom
Sjiraffen | 11 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 465 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-05 14:01 | |
![]() | En litt artig histore fra virkeligheten Jeg nesten bare MÅ fortelle denne historien! Kanskje andre også har en historie på lager. En mann som vi kjenner godt blir beila til for første gang; og han er 71 år. Ja, det er med blandet følelse han går på tur med denne damen og blir invitert ned til henne på middag og nå sist på blåbærtur og blåbærrensing. Men hun synes jo det er litt rart at han ikke inviterer henne inn. Og det er en god grunn for det, han har det SVÆRT rotete. Og på toppen av det så har han ikke fått ordna stua heller, og det over 2 år etter at han flytta inn. Damen hadde sett rotet en gang før for flere måneder siden, men tenkte jo at NÅ måtte det vel ha blitt bedre? Så, forrige dagen banka hun på døra hans og pressa seg inn; (som han sa), og da fikk hun se at det var like rotete som sist... Og, da uttalte hun: Vi kan ikke bli samboere så rotete som du har det! Neivel tenkte mannen, som ikke hadde tenkt tanken om samboerskap med denne dama. Men han ble litt satt ut, og fortalte oss hva som foregikk. Hvordan skulle han takle dette i en alder av 71 år? Og noe av det morsomste her er at han ikke har omtalt denne dama med hennes egentlige navn, men kalt henne for PETRA! Altså ikke til henne... Hvorfor kaller du henne Petra spurte vi; jo sa han, hennes egentlige navn blir for personlig! Så dette har vi visst om en stund at hun blir kalt Petra. Og så blir det enda mer koko: Da han skulle fortelle oss denne historien forrige dagen så omtalte han denne samboerkåte dama som Siv jensen! Jaha tenkte vi, hvem kan det være? Så sier vi da: -Du mener Petra? Ja sier han, hvem skulle det ellers være!? Lurer på hva hun hadde tenk hvis hun fikk greie på at hun blir kalt Petra... (Egentlig fornavn har initialene A.K). Stakkars mann, det går litt i ball for ham! | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-05 22:29 | |
![]() | :-) | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-05 22:32 | |
![]() | Hei TTT, der er du jo! hatt en fin dag? | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-05 22:39 | |
![]() | Jo takk, travle tider :-) | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-08-05 23:05 | |
![]() | En av naboene her var ungkar hele livet fem til ca 74 års alder, så fikk han seg dame. Han jobba på anlegg i Statens vegvesen. Nå er han vel ca 88 år og i kjempeform og er med dama si på hytteturer og andre type turer. | |
CaB | 2020-08-06 12:33 | |
![]() | For mange, mange år siden var det en fest på lokalet på en øy på sørlandet. Når festen var over tok folk beina fatt og gikk hjem. En mann gikk alene hjemover, men han innbilte seg at han gikk arm i arm med ei jente, i følge de som hadde gått like bak ham. Det hadde jo blitt drukket litt alkohol, og på veien hadde denne mannen blitt donødig. Så han stoppet i grøftekanten for å gjøre sitt. Da ramlet han overende i et tornekratt. "Klorer du, å?!" utbrøt han. De som gikk bak ham fikk seg nok en god latter. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-06 12:39 | |
![]() | Strålende! | |
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2020-08-06 15:46 | |
![]() | Herlige historier, Ordputter og Cab...:-D | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-08-06 23:16 | |
![]() | Kanskje ikke så artig for alle andre, men fikk lyst til å fortelle denne: Da jeg var fra ca 34 år til 42 år hadde jeg ei dame i Oslo som jeg ble kjent med. Hun var ca 12 år eldre enn meg. (Hun hadde jobbet en del i TV-bransjen). Vi møttes bare på hotellrommet mitt for hyggelig samvær med sex. Hver gang vi møttes hadde hun kledd seg opp i en helt ordinær blå treningsdrakt med hvite striper, for det var det jeg likte sånn klesmessig relatert til våre møter. Kle deg enkelt, vanlig og bruk rød leppestift , fortalt jeg henne... | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-06 23:29 | |
![]() | Aha- så du er ikke jomfru. Joda, artig historie. Høres nesten ut som det er penger med i bildet? Ja, det er vel ikke helt uvanlig. - En gang i halvåret dro Saltdalingen den lange veien til hovedstaden for å møte henne. Han dro hjem igjen fornøyd og blakk! Fornærma jeg deg kanskje... | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-08-07 00:24 | |
![]() | Det går bra OP. Begynner bli vant med hvordan du er etter hvert. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-07 12:27 | |
![]() | Hehe- takk for det! Ja, blir vant til deg også. | |
Krepsefrua | 2020-08-07 13:11 | |
![]() | Tilfeldig eller ikke? Jeg satt i hagen en morgen og drakk kaffe, følte meg litt snål. Så gikk jeg på apoteket og kjøpte meg en graviditet-test. Den var positiv. Jeg satt meg i hagen og etter en stund kom mannen min og satt seg der med meg. Jeg sa at jeg følte meg litt rar. Han så rett på meg og spurte, tror du at du er gravid eller? Jeg vet, svarte jeg. Han tok testen opp mot solen, og sa : dette blir en jente og hun kommer 28 november , sa han og smilte. Tiden gikk og 27 november kom. Mannen min var på praksis på Drammen sykehus, og den dagen gikk han til sjefen og sa: I morgen må jeg be meg fri , for da blir datteren min født! Åh, sa sjefen, er det keisersnitt på gang? Nei svarte min mann. Er det planlagt da? Nei svarte han igjen. Men du vet at det blir fødsel i morgen? Ja , svarte min mann. Sjefen så rart på han og sa, jaja du får ta fri da, ristet på hodet og gikk. Dagen etter , våknet jeg og gjorde som jeg pleier, og ut på ettermiddagen merket jeg litt ubehag i ryggen, var ikke sikker på om det var kynnere eller veer. Vi reiste inn til sykehuset. Min mann gikk opp en tur på avd. han jobbet på for å sjekke noe papirarbeid, og jeg var inne til undersøkelse.. Neida, skjer ikke mye spennende her. Jeg tok meg en kopp kaffe på kafeen der, og min mann kom tilbake.. Plutselig hugget det til , det var ingen tvil, fødselen var igang. Etter en time, ble jenten min født , klokken 18.02 den 28 november. Kan tro sjefen til min mann ble lang i trynet da han stakk innom avd og sa at, nå er a født! Hihi.. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-07 13:25 | |
![]() | Fantastisk historie! Ja, man kan av og til lure på dette med tilfeldig... | |
Cygnus | 2020-08-07 14:17 | |
![]() | Morsomt, fru Kreps! Stilig! | |
Cygnus | 2020-08-07 14:21 | |
![]() | Mens vi snakker om fødsler! ;) Da jeg var gravid, drømte jeg at jeg ble SÅ nysgjerrig at jeg tok ut babyen for å se (noe slags gliselås!!). Den så mer ut som en slags kylling, men det var en liten penis der, så jeg skjønte det var en gutt. Så ble jeg redd, det var jo altfor tidlig å ta den ut, så jeg prøvde desperat å putte den tilbake inn i maven min. En måned eller så ble min lille gutt født med keisersnitt 1 1/2 måned for tidlig. Slo drømmen til? Alle ingrediensene var jo der: for tidlig, riktig kjønn, åpning av maven! :) | |
Krepsefrua | 2020-08-07 14:32 | |
![]() | Ja, Cygnus, mer til i livet enn det øye kan se, er min mening :) Du var nok sanndrømt der, en slags forbereding kanskje? I mitt tilfelle, så er min nå eksmann, litt kjent for å ha "gode antenner" :) | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-08 22:42 | |
![]() | hehehe, Aran, interessant historie du bidrar med. OPs kommentar; ubetalelig :-) Historien åpner for en rekke spørsmål, Aran: * Hvorfor drar du ikke til Oslo og møter henne lenger? * Hvorfor blå treningsdrakt med hvite striper? Er det å kle seg vanlig for et hyggetreff m/sex? Hva er det du liker med blå treningsdrakt? * Hva hadde du på deg? Blå treningsdrakt med hvite striper? Venter i spenning på svar. Bill.mrk Nysgjerrig på tur ;-) | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-08 22:47 | |
![]() | Ja, det lurer vi på! Men, hvis vi kjenner Aran rett, så blir han plutselig veldig hemmelighetsfull. Jeg sier som TTT: Hvorfor ikke gi oss hele historien? | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-08 22:50 | |
![]() | Ja, kan du det, Aran? Hilsen OP og TTT, dine ivrigste lesere og fans :-) | |