Spillrom
Sjiraffen | 5 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 5 |
Mobilspill
Pågående | 8 468 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-18 16:59 | |
![]() | På reise i Norge Er det et/flere sted(er) i landet du ennå ikke har vært, men som du har lyst til å besøke? Her: Møre og Romsdal; Ålesund, Molde, Kristiansund mm Neste sommer, kanskje? | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-18 17:16 | |
![]() | Har du vært i Risør? Denne byen er mye mer helhetlig enn de andre sørlandsbyene. Tenker da på arkitekturen og gateløp. Vi var der for noen uker siden, og syntes Kristiansund var "mer vennlig" i sin utforming enn JugendByen Ålesund. Molde kjørte vi forbi. Tenkte å reise helt nordover med campingvogn; men arbeid på hus må gjøres først. Så kanskje en eventuell neste sommer! | |
GreteSB | 2020-08-18 17:28 | |
![]() | Jeg har vært på mange bilturer i Norge og tror jeg må ha sett det meste sør for Bodø. Har veldig lyst å dra lenger nord, men det er langt og jeg blir ikke akkurat yngre. Lofoten, Tromsø og litt av Finnmark har jeg lyst til å se en gang. | |
Cygnus | 2020-08-18 19:00 | |
![]() | Jeg har vært i alle de 'gamle' fylkene og stort sett reist overalt med tog, båt, bil. Et fint land vi har! Men absolutt alt har en jo dog ikke sett - f eks ikke vært på Vega, men nå er det like før - på lørdag tar vi hurtigruten til Tromsø, og så kjører vi sørover i bedagelig tempo! Vi har ikke bestemt ruten ennå, men tur til Vega blir det nok. | |
bris1 | 2020-08-18 19:27 | |
![]() | Har ikke sett Sør-Vestlandet, så det må prioriteres neste år. I år blir det bobilferie (leid) med endepunkt i Nord-Troms. Noen avstikkere på veien, og det blir steder vi ikke har tatt oss tid til å stoppe på tidligere. | |
CaB | 2020-08-18 20:25 | |
![]() | Lofoten! Flott natur+søte geiter! www.aftenposten.no/a...re -med-dyr Og Røros. Og sikkert alt for mange andre steder! | |
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-18 20:32 | |
![]() | OP, nei, har ikke vært strekningen Arendal - Langesund, faktisk. Så det må dekkes :-) Og Røros. Velkommen til Sør-Vestlandet, Bris :-) | |
bris1 | 2020-08-18 21:00 | |
![]() | Takk, TTT. Var noen dager oppe i Vinjetraktene i uka som gikk, og da så jeg at det slett ikke var så langt igjen til Haugesund. | |
lind | 2020-09-16 23:50 | |
![]() | Bergen ,Lofoten og Ålesund har jeg aldri vært så det er et ønske | |
Cygnus | 2020-09-17 12:50 | |
![]() | Alle tre er utrolig vakre, Lind! | |
lind | 2020-09-17 13:02 | |
![]() | Ja Cygnus! Bergen står øverst ,fly dit og være der noen dager og hurtigruta hjem . Niesa mi har vært i Bergen ,skryter voldsomt av byen! | |
solfridpeder | 2020-09-17 13:43 | |
![]() | Hei--reiser du til Nord-Norge--vil du aldri reise hjem igjen--mange søringer her som har startet familien--fin natur osv. | |
lind | 2020-09-17 17:58 | |
![]() | Solfrid jeg bor i Finnmark ,så har reist mye i Nord Norge, vakkert :) Men Lofoten har æ ikke vært ,så det blir det nok en gang. | |
Alina1960 | 2020-10-01 08:12 | |
![]() | Lofoten er kjempeflott, har særlig lyst til å ta hurtigruta gjennom Trollfjorden. Har sett det meste av Norge, men ikke Finnmark. Svalbard er også på ønskelista. | |
auau | 2020-10-01 11:09 | |
![]() | Trollfjorden kommer en ikke "gjennom" - men turen innom er betagende. Bare å glede seg, Alina! | |