Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 909

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
roysen - Ikke medlem lenger2020-08-18 18:17
Antall innlegg: 59

Kan ikke
alle bare venner?
 
roysen - Ikke medlem lenger2020-08-18 18:18
Antall innlegg: 59

*være*
 
LilleLaila2020-08-18 19:29
Antall innlegg: 3144

Ser ikke ut som det er så enkelt, nei :)
 
lind2020-08-18 19:43
Antall innlegg: 1312

Er noen uvenner her ,huff .....
 
Chiraff2020-08-18 21:32
Antall innlegg: 15898

Joda, roysen. Men da må ALLE være seg sjæl! Og kutte ut de multiple profilene. Jeg blir kvalm!
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-08-18 22:54
Antall innlegg: 935

Ja. Jmf den siste tråden "Stemmer det at..." som ble stengt. Og alle de andre trådene/innleggene som handler om det samme; personer som deltar i forumet med ulike profiler, såkalte "støtteprofiler". Særlig i tema med temperatur.
Dette er tydeligvis et ømt punkt for spillvertene, og her siterer jeg OP; de bør rydde i egne rekker.

Spillvertene er i en posisjon til å slette enkeltinnlegg, og stenge tråder. Og det skjer, om og om og om igjen.
Beleilig for spillverter som opptrer under flere navn.

Flere profiler skaper spekulasjoner; hvem er det en egentlig diskuterer med? Og også feilaktige konklusjoner hvor uskyldige blir mistenkeliggjort.

Siste dagers "raid" fra nykomlingene Roysen, Boysen, Frekkefrida er selvsagt en reaksjon på nok en runde rundt temaet, inkludert temmelig provoserende mail fra spillvert.
Ser at f.eks Baltez - som faktisk (!) er helt uskyldig her - ble knyttet opp mot Roysen.
Regner med at de fleste har skjønt hvem som står bak tulleprofilene, og at vi var tydelige/"tullete" og tåpelige nok.
Hvem er Roysen og Frekkefrida? Det er meg.
Boysen får avsløre seg selv.

Det var det. Roysen og FF er daua.......







 
Chiraff2020-08-18 22:56
Antall innlegg: 15898

DUST!!!
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-08-18 22:57
Antall innlegg: 935

Dust ;-)
 
boysen - Ikke medlem lenger2020-08-18 23:26
Antall innlegg: 24

Jeg er venn med alle unntatt TTT, jeg.

Forøvrig er det ikke TTT som er Roysen.
Det har jeg fra sikre kilder!
 
roysen - Ikke medlem lenger2020-08-18 23:28
Antall innlegg: 59

Artig innlegg boysen. Men jo TTT og jeg er den samme ;-)
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-08-18 23:31
Antall innlegg: 935

Kjipt, men sant....
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-08-18 23:59
Antall innlegg: 935

Vel, boysen får nå bare herje videre, hvem nå det måtte være....
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-08-19 10:30
Antall innlegg: 4429

Aran tror det er Baltez; og han har jo ganske "god" erfaring med Baltez, så det kan jo stemme. Men derfra til å vite...
Skal vi (du eller jeg?) fortelle den litt snodige (mildt sagt) "historien" om Boysen? Ja, det synes jeg. Det er jo ikke noe "farlig", bare underlig.
 
LilleLaila2020-08-19 11:16
Antall innlegg: 3144

Fint nytt bilde, Chiraff!
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-08-19 11:44
Antall innlegg: 935

Op, nå lar vi Boysen ligge, eller hva?
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-08-19 12:24
Antall innlegg: 4429

Nei, det er jeg ikke enig i. For noen dager siden spurte du meg om jeg ville være med på dette lille stuntet med profiler som støtter hverandre.
For, på en måte, å harselere litt over "støtteprofiler".
Og dette skulle jo bare være et veldig kort stunt; altså noen dager.
Du ville opprette Roysen og spurte om jeg ville opprette Boysen. Og da svarte jeg: Kanskje. Måtte tenke meg om litt, og dessuten vet jeg ikke hvordan man oppretter profiler. Så, ikke lenge etterpå dukka Boysen opp i forum. Jaha, tenkte jeg da, sikkert like greit at du oppretta Boysen selv. Og så kom Frekkefrida.
Så sier du da til meg at du ikke har oppretta Boysen; og jeg forteller at det har ikke jeg heller! Da gjenstår det bare et alternativ, som jo er artig nok, at en tredje person har oppretta Boysen. Men hvordan kunne det skje, når det bare var meg du hadde skrevet til om dette. Svaret må da være at Roysen og Boysen jo er så likt at, ja, det kan ha vært en tredje person som fant på det samme navnet som du ville at jeg skulle ha. Hvis du derimot har kødda med meg; så må du bite deg i halen og slå deg i hodet med noe hardt...
Så, da gjenstår spørsmålet: Hvem er Boysen?
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-08-19 12:32
Antall innlegg: 6062

Ja da virker det jo som om 3T har sendt samme forespørsel til baltez om at han skulle opprette boysen-profilen.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-08-19 12:53
Antall innlegg: 6062

Tipper OP nå får en irritert melding fra 3T som går ut på frustrasjonen over at OP ikke greier å holde på en hemmelighet det var ment de skulle ha sammen.
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-08-19 13:01
Antall innlegg: 935

Nei, jeg oppretta ikke boysen. Hadde det vært det, så hadde jeg tatt det med da jeg skrev om roysen + ff. Så hvem kan det være? Tja...., samme kan det være..... kanskje.

 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-08-19 20:28
Antall innlegg: 4429

Saken er den at du spurte meg om å opprette Boysen-profilen.Og når du da sier du vil gå ut å "avsløre" at du er røysen og frekke Frida, så sier jeg bare ok, hva med Boysen? Da sier du at den må jeg avsløre. Men jeg oppretta ikke den Boysen profilen; og det ga jeg deg selvfølgelig beskjed om. Da mente du at jeg løy. Og det er sånn at du kan ikke beskylde meg i private meldinger. Jeg sa til deg at du hadde gått over streken. Nei, dette var ingen hemmelighet Aran. Etter at TTT hadde fortalt meg at hun skulle avsløre røysen og frekke Frida; så spurte jeg om hun ikke også skulle avsløre Boysen. Da fikk jeg til svar at det skulle jeg gjøre. Men jeg hadde som sagt ikke oppretta den profilen. Jeg ble bedt om det EN gang, og svarte kanskje. Dette er rett og slett noe stort tull. Samme for meg hvem som har den profilen; men jeg vil ha meg frabedt å bli beskyldt for løgn i en privat melding.
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?