Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående9 011

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Aran - Ikke medlem lenger2021-01-29 23:03
Antall innlegg: 6062

Hvor snobbete er du ?
Hvor mange poeng på snobbeskalaen får du ?

1,0 poeng for hvert klart ja. Grader så i tideler fra 0,1 til 0,9 om det ikke er et klart Ja. Om det er et klart Nei så gi 0 poeng.

1. Jeg kler meg i dyrere klær enn mer enn 95% av befolkningen

2. Jeg orker bare ikke snakke for mye med folk med lav utdanning eller folk som er for harry...

3. Jeg spiser ofte kostbare middager som jeg mener folk flest ikke har råd til..

4. Har et rom heime som bare benyttes til finere anledninger.

5. Jeg mener jeg tilhører eliten i befolkningen og er stolt av det og vil derfor ikke ha så mye å gjøre med folk av lavere rang

6. Jeg samler på kunst og mener dette er et tegn på at jeg er blant de aller mest kultiverte i samfunnet.

7. Jeg liker folk som har stor formue fordi de har stor formue

8. Jeg er belest og har gjennom denne lesingen ervervet meg kunnskap som medfører at jeg kan ikke kaste bort tid på folk som ikke besitter denne ervervede livskunnskap.

9. Jeg har gått Birken eller sprunget marathon eller noe lignende og er av den grunn tilhørende en kondisjonselite i samfunnet og er derfor tilhørende en klasse som helst unngår folk med dårlig kondisjon og høy fett-BMI.

10. Jeg er av adelig slekt og av den grunn er det naturlig for meg å holde en avstand til bermen i samfunnet.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-01-30 12:49
Antall innlegg: 6062

Vel vel, da anslår jeg at jeg får ca 0,5 poeng her.
 
Stekt Suppe - Ikke medlem lenger2021-01-31 02:54
Antall innlegg: 669

1 poeng
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-01-31 12:30
Antall innlegg: 6062

Når jeg tenker meg om så bør jeg vel gi meg selv 0,2 poeng på punkt 6 da jeg samler på egen kunst OG innbiller meg litt i den antydende retning + at jeg har en del bilder på veggene hjemme. Så da blir totalen 0,7 poeng på meg.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-01-31 19:42
Antall innlegg: 6062

det er egentlig ikke sant, jeg bare prøver å få mange poeng her for å ikke virke for blærete, men hva kan jeg si, jeg tror nå ikke jeg er snobbete, andre skal jo egentlig vurdere det

det eneste jeg kan komme på er at jeg sikkert kan virke snobbete når det gjelder å ha en ovenfra og ned til- holdning til påståelige og antatte uutdannende folk innenfor det naturvitenskapelige området.
 
Cygnus2021-01-31 23:13
Antall innlegg: 44845

Neida, det virker ikke snobbete, bare naivt.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-01-31 23:56
Antall innlegg: 6062

Ja , det er jo bortkasta tid
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?