Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede8
Mobilspill
Pågående8 904

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Aran - Ikke medlem lenger2021-02-17 12:25
Antall innlegg: 6062

Brikkemajoren virker reell
Ingen tvil

Blir man merka for noe så får man bare dårlige bokstaver i nesten alle spillene

Jeg følte det ville skje snart og det skjedde

Får typisk JÆKJCHG

Tro meg brikkemajoren er en del av våpenet til spilleutviklerne
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-02-17 12:27
Antall innlegg: 6062

Jeg skal slutte å spille her snart. Og jeg vil slutte med å spre linker til spillet på facebook. Så får bare spillet gå til grunne da på pc

 
bladfyken - Administrator2021-02-17 16:31
Antall innlegg: 601

Sorry, Aran, men det det er nok ikkje noko anna enn rein konspirasjonsparanoia som har råka deg ...
 
trymare2021-02-17 17:17
Antall innlegg: 871

Det er ofte slik at når ting går bra, så tar man det for gitt/tenker ikke over det. Når ting går dårlig, tenker man "typisk meg" "selvfølgelig måtte dette skje akkurat nå". Ta dette med å rekke bussen, for eksempel. Når bussen er presis/man rekker bussen, tenker man lite over dette. Men dersom bussen kommer seint, eller dersom man kommer presis men bussen hadde kjørt for ett minutt siden, så lager man en svær sak ut av det. Da tenker man "selvfølgelig, bussen kommer alltid for seint" "selvsagt måtte bussen komme ekstra tidlig når jeg møtte presis".

Dette er en psykologisk greie, som kan bearbeides om man tenker rasjonelt. Får man gode brikker på Scrabble, tenker man ikke over det. Da bare legger man alle bingoene på autopilot. Men mange er ekstremt flinke til å legge merke til dårlige brikkeutdelinger, ganske synd egentlig!

Samme gjelder vaksiner, vaksinemotstandere tenker ikke over alle gangene en vaksine har fungert etter planen. Men når det dukker opp ett og annet fælt vaksine-tilfelle, blir man helt hysterisk og vil nærmest forby alle vaksiner.

Skal man følge en slik logikk, burde man forbudt bilkjøring i Norge. Det å kjøre går som regel bra, men det er faktisk 100 personer årlig som dør, enda flere blir alvorlig skadd!!! Hvorfor er det ingen som lager furore over dette?!
 
trymare2021-02-17 17:21
Antall innlegg: 871

Aran har forresten 14.842 grunner til å revurdere sin frustrasjon over dårlige brikker. Dette er antall ganger han har fått bokstaver som har gitt bingo! Så jeg skjønner ikke klaginga.

Det er som å overse at 14.842 vaksinerte aldri fikk nevneverdige bivirkninger, men når man observerer ett enkelt tilfelle av narkolepsi blant en vaksinert person, så er krisen komplett.
 
AaseB2021-02-17 17:29
Antall innlegg: 8147

Særs gode poeng, trymare!
 
bris12021-02-17 17:35
Antall innlegg: 2594

Bravo, trymare!
Kunne ikke vært mer ening. Og jeg lurer på hvorfor det er så viktig å lage ørten innlegg om f.eks. bivirkninger på koronavaksinen? Det blir særdeles lite overbevisende når det legges ut linker til innlegg/informasjon som han ikke har lest selv og kvalitetssjekket.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-02-17 18:09
Antall innlegg: 6062

Jo det var vel noe overdrevet.
 
bris12021-02-17 18:14
Antall innlegg: 2594

Godt å se at du mener det, Aran.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-02-17 19:02
Antall innlegg: 6062

Trymare: Det er en grunn til at vi har trafikkregler og mange trafikksikkerhetstiltak.. ..
 
Cygnus2021-02-17 19:18
Antall innlegg: 44845

Det der var vel ikke helt relevant, Aran?
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?