Spillrom
Sjiraffen | 21 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 21 |
Mobilspill
Pågående | 8 648 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
TrixiBell - Ikke medlem lenger | 2021-03-18 21:10 | |
![]() | Erna Hva sier ordspillerne om Erna sitt regelbrudd da? Alle kan gjøre feil? Fullstendig uakseptabelt? Hva sier du? | |
bris1 | 2021-03-18 21:28 | |
![]() | Det er må det hun sier om alle andre, så da gjelder det vel henne også. | |
AaseB | 2021-03-18 22:02 | |
![]() | Hun er skammer seg tydelig i media nå, og det er helt på sin plass. Til og med en statsminister kan nok glemme ting, men at heller ingen andre i dette store familieselskapet kom på tanken om at dette ikke var greit og minte henne på det, er virkelig ille. Om de da ikke tenkte at kan statministeren, så kan vi. Vår felles dugnad, hm... | |
Chiraff | 2021-03-18 23:12 | |
![]() | JA, det er helt uakseptabelt. Som hun selv sier, hun maner til at folk skal delta i felles dugnad. Uoppmerksomme studenter eksempelvis må betale «blod» for å tabbe seg ut. Erna er til enhver tid omgitt av en stor stab som ihvertfall bør følge med. Velgere: STEM PÅ NOEN SERIØSE! MEN ikke MDG!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
Chiraff | 2021-03-19 10:33 | |
![]() | Dette klippet fra NyttPåNytt er en perle: www.nrk.no/video/64b...25 e48c59aa | |
London Rose | 2021-03-19 13:45 | |
![]() | Fullstendig uakseptabelt ... Og det gjelder alle som deltok ... At det går an !!!!! | |
Nixita | 2021-03-19 21:33 | |
![]() | Selvfølgelig ikke bra, men når TV2 intervjuer barn på 5 år som syns det er litt dumt at hun gjorde det osv., så blir jeg litt matt. Enig med Mimir som og ble intervjuet som sier, ja det var dumt, men nå er det mer viktigere å fokusere på det vi skal og legge dette bak oss. | |
Stekt Suppe - Ikke medlem lenger | 2021-03-20 02:10 | |
![]() | Ja, enig i det Nixita. | |
Hidrasund | 2021-03-21 09:15 | |
![]() | Jeg blir utrolig skuffa, dette kan umulig være et uhell. Jeg tror ikke hun beklager seg av anger, men fordi det er eneste utvei. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-03-21 10:21 | |
![]() | 5000 kr i bot. Og registrering i rullebladet. Muligens er bot-satsen 14000, vet ikke sikkert. Kanskje ubetinget fengsel i Brettvett kvinnefengsel, der hun kan bedrive strikking og hekling og dele erfaringer med andre kriminelle ? | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-03-21 10:30 | |
![]() | .. jeg mener. Erna har jo gitt bort naturressurser til andre land, påført vakre naturområder i Norge 150 meter høye vindturbiner, gått inn for at EU sine lover står over Norske lover, innført trådløse strømmålere i norske hjem som stråler flere ganger i minuttet skarpe pulser elektromagnetisk stråling i radio/mikrobølge-området som er helseskadelig . gitt 150 millioner ? i U-hjelp til Kina ... bare dette er utrolig. fjernet mange støtteordninger til syke , fått innsatt egne politikerkompiser uten relevant utdanning i toppjobber i samfunnet... ødelagt NSB/VY .. for å nevne noe | |
Hidrasund | 2021-03-21 12:27 | |
![]() | Du er like usaklig som alltid Aran! Du ødelegger faktisk sakligheten og ordskiftet i det meste du skriver, og bidrar til å gjøre dette til et uinteressant sted!! | |
Chiraff | 2021-03-21 13:59 | |
![]() | Tiltredes, Hidrasund! | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-03-21 14:30 | |
![]() | Må minne gutta ovenfor at det er en annen forumkategori som heter Seriøst og denne heter Prat..... | |
Hidrasund | 2021-03-21 19:17 | |
![]() | Du er et NETT TROLL Aran, intet annet. | |
Cygnus | 2021-03-21 19:20 | |
![]() | Tiltredes, Hidrasund. Jeg fatter ikke hvorfor en person prøver ødelegge alle tråder og nærmest får lov. | |
Ordspill no - Ikke medlem lenger | 2021-03-21 19:28 | |
![]() | Det må da gå an å bare ignorere innlegg/brukere man ikke liker i stedet for å drive på med denne stadige klagingen i hver eneste tråd om det samme om og om igjen? | |
Hidrasund | 2021-03-21 19:51 | |
![]() | Dere bør skjønne årsaken til klagingen!! Det å skrive et innlegg betyr for mange å dele litt av seg selv. Jeg liker uenighet, andre synspunkt enn det jeg selv har osv. Jeg har vært på ordspill i mange år som «klunk», nå «Hidrasund», og hatt mange gode stunder. Men hvis dere som ledere for dette stedet ikke evner å se hvordan noen ødelegger dette som kunne vært en god plattform for diskusjon, bør dere kanskje vurdere deres stilling som spille verter. Dere tillater at det som kalles for NETT TROLL får gjøre som de vil, jeg synes dere bør ta ansvar og gjøre jobben deres. | |
Ordspill no - Ikke medlem lenger | 2021-03-21 20:03 | |
![]() | Du bør ta deg et oppfriskningskurs i forumreglene våre, Hidrasund. Et av punktene der tar for seg det å omtale andre brukere. Det er ikke tillatt å slenge ut anklager om at andre er nett-troll i forumet, slik du gjør her. Har du klager på konkrete brukeres oppførsel, så skal det sendes til en av spillvertene på melding. Forøvrig tillater vi ikke folk å gjøre som de vil. Vi forholder oss til reglene vi er satt til å forvalte. Og det gjør vi aktivt, hele tiden. Har du klager på jobben vi gjør, så sender du en melding til oss hvor du tydeliggjør hva/hvor/hvordan vi gjør feil. | |
Hidrasund | 2021-03-21 20:06 | |
![]() | Beklager at jeg ikke holder meg til emnet i tråden din TrixiBell, men det var rette tidspunktet for meg å si dette. Noen måtte gi beskjed, og det ble her. | |