Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 8 |
Mobilspill
| Pågående | 8 549 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| trymare | 2021-05-14 20:30 | |
![]() | Drikke Liker du øl? Eller vin? Kanskje avholds? Jeh drikker en del øl i kveld. Vant i beer pong. Hvordan er du på fest? | |
| cop333 - Ikke medlem lenger | 2021-05-14 20:45 | |
![]() | Øl, ja, Corona helst. Vin, ja, hvit og rose. Ikke rødvin, fæle greier. Ellers; søte drinker, cider. Jeg er støyete på fest ;-). Jeg er alltid litt støyete, men ekstra støyete da. Ler og hoier i et sett. Men jeg har aldri havnet i kasjotten. Helt sant. | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-05-14 20:47 | |
![]() | Spør en ung mann! Mimre mimre... Nei, nu om dagen så drikkes det intet. Men før da jeg var ung og fyrrig så var det ganske heftige fester. 96% hos tannlegen; Mjød i seilskuta og ellers alt som gjorde en god og brisen. Skål trymare ! | |
| cop333 - Ikke medlem lenger | 2021-05-14 21:12 | |
![]() | Du selv da, Trym, hvordan er du på fest? | |
| Hidrasund | 2021-05-14 21:32 | |
![]() | Malt whisky tar kaka, jeg er rolig på fest som ellers :) | |
| trymare | 2021-05-15 00:46 | |
![]() | Så kkjekt! jeg er litt overalt på fest, savner det litt egentlig. men så er det koselig å bare nyte en øl på bar og. nå er jeg hjemme, hadde det veldig kjekt i kveld :) | |
| Krepsefrua | 2021-05-15 12:00 | |
![]() | Drikker helst konjakk eller vodka på fest..Er skikkelig partystarter som regel, men vært fint lite de 2 siste årene.. Nå blir det gjerne en cider av og til, foran tv eller her på ordspill Kommer muligens sterkere tilbake??? | |
| ave - Administrator | 2021-05-17 18:35 | |
![]() | Musserende til 17.mai-brunsj! Egentlig veldig uvanlig for meg som spiller i korps, men av en grunn som vi alle kjenner godt til så har det vært to unntaksår for korpsspilling. Har vært hyggelig dette og, da. | |