Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 552 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| lind | 2021-05-18 03:29 | |
![]() | Reklame.... Har betalt for spill i appen,men plutselig kom det opp reklamer nå i kveld .... Står vises reklame i spill.Noe nytt ,skal vi betale flere ganger ? | |
| lind | 2021-05-18 03:32 | |
![]() | Nei der ble det rett igjen, hva skjer noe rot med appen bare ? | |
| Cygnus | 2021-05-18 13:12 | |
![]() | Apropos reklame - lenge nå har jeg hatt problem: når jeg går inn i forum (på appen) dukker det opp en reklame og en hvislende stemme som sier noe besynderlig, høres ut som ‘sensation wide’ eller noe sånt. Prøvde takle det ved å slå av lyden før jeg går inn i forum, men det er jo litt krøkkete. | |
| Cygnus | 2021-05-18 14:00 | |
![]() | Reklamen er for en bank som heter Nordax og det kommer et bilde av en røslig kar som sier disse mystiske ordene! | |
| ave - Administrator | 2021-05-18 15:15 | |
![]() | Siden det er en gratis tjeneste på nett er reklamen litt av inntektsgrunnlaget. Er nok derfor vi får disse pop-upene i oppstartsbildet | |
| bris1 | 2021-05-18 16:42 | |
![]() | Jeg får også opp reklamen fra Nordax, og jeg lurer på hvem i alle dager som kan reagere positivt på dette. Den er bare slitsom. Men slår også av lyden! | |
| lind | 2021-05-18 18:43 | |
![]() | Ave, står iallefall at det ikke skal vises reklame i spill på appen,når vi har betalt. Men dette kunne være noe feil i går med appen,ikke merket noe i dag. Den derre Nordax reklamen er irriterende,dukker opp på Facebook støtt og stadig. | |
| Chiraff | 2021-05-18 19:59 | |
![]() | Jeg har også betalt for å slippe reklame, men opplever allikevel stadig reklame. Restarter app’en når reklamen dukker opp. App’en er veldig dårlig på veksling mellom WiFi-miljøer og 4G-nettet. | |