Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 552 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-06-02 11:35 | |
![]() | Bare prøv. Det er umulig. Dette er tråden for: Bare prøv. Det er umulig. Første diskusjonsemne: Det er ingen ting som rimer på pølse. | |
| Chiraff | 2021-06-02 11:41 | |
![]() | Dette er vel prototypen på en Suppe/Aron-tråd! | |
| LilleLaila | 2021-06-02 11:44 | |
![]() | Ikke den verste jeg sett, Chiraff. Prøver meg her: Lag en tråd som ikke interesserer Aran | |
| ave - Administrator | 2021-06-02 12:01 | |
![]() | Si det med litt mer føl’lse, a :)) | |
| auau | 2021-06-02 12:21 | |
![]() | Pølse - føl'lse - det går på rim som ost og prim, ave! | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-06-02 12:21 | |
![]() | Men dere; jeg synes egentlig, når jeg får tenkt meg litt om, at Aran/Aron skal ha kred for å ha holdt ut her inne med all den motbøren han har fått. Fortjent og kanskje også litt ufortjent ! PØLSE! Hehe- dette var jo artig egentlig. LØPSE som Sambo sier. Hm; nei, dette var ikke lett. Jeg tror du er nærmest ave. LL: Det finnes nok INGEN tråder som er helt uinteressante for Aran/Aron!!! | |
| LilleLaila | 2021-06-02 14:51 | |
![]() | Litt enig med deg, Nissetass, men jeg har egentlig fått inntrykk av at Aran liker det. All oppmerksomhet er god oppmerksomhet for enkelte ... husker det særlig fra den gangen jeg jobbet i barneskolen. Men skal vi prøve på noe annet enn å rime på pølse? Ave var vel nærmest | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-06-02 15:26 | |
![]() | Jeg har nok ikke noen: Bare prøv, det er umulig; oppgaver på lur nei. Oppmerksomhet ja; det kan være en "kinkig sak". Joda LL, du er inne på noe; har jo tenkt tanken selv. Så hvis man skal prøve: Bare prøv å gå i Arans oppmerksomhetsfotspor! Det er umulig. | |
| bladfyken - Administrator | 2021-06-02 15:33 | |
![]() | Det finst ikkje noko som rimer på pølse i normert norsk, men vi har dialektorda MØLSE (normert bm. "mølske", er lik "dravle", "gomme") og trøndersk KJØLSE (er lik "kulse") – alt i høve fasiten frå Språkrådet. | |
| Darrang | 2021-06-02 17:53 | |
![]() | Bravo, Bladfyken. Men da stopper vel denne tråden her da, eller? Hva betyr kulse, forresten? | |
| Cygnus | 2021-06-02 18:53 | |
![]() | Men synes det blir feil å fokusere på én persons oppmerksomhetsbehov - det er sannelig flere som kan skryte på seg det. Men ooops, der forlot jeg tema og får smekk på fingrene. | |
| bladfyken - Administrator | 2021-06-02 19:38 | |
![]() | @Darrang: Å kulse er slik ein gjer når ein frys; meir eller mindre likt som å hutre. | |
| bladfyken - Administrator | 2021-06-02 19:41 | |
![]() | @Cygnus: Den saftigaste smekken går til dei som starta avsporinga som du repliserte ... ;-) | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-06-02 19:48 | |
![]() | Ja, denne tråden heter jo: Bare prøv. Det er umulig. Umulig å ikke spore av... | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-06-04 09:14 | |
![]() | Neste: bare prøv, det er umulig i dagens situasjon: Å selge boka Sataniske vers av Salman Rushdie på gata i Teheran i mer enn uke. | |
| ave - Administrator | 2021-06-04 10:17 | |
![]() | Forsøket verdt, Aran, bestill flybillett og husk å legge til karantetid ved hjemkomst siden Iran har høyt smittetrykk ;) | |