Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 559

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ninjafan - Ikke medlem lenger2021-06-04 22:24
Antall innlegg: 1

Hvil i fred,
Martin.

Nissetassen - Ikke medlem lenger2021-06-04 22:37
Antall innlegg: 302

Uff da, har det virkelig vært så plagsomt for dere at jeg skriver om ham av og til ?
Uff så trist for dere; det var leit å høre.

Chiraff2021-06-04 23:24
Antall innlegg: 19107

Skruller’

trymare2021-06-05 00:39
Antall innlegg: 871

Hva er dette for noe? Hvem er Martin?

Nissetassen - Ikke medlem lenger2021-06-05 17:04
Antall innlegg: 302

Hvil i red Ordspills Forum. Jeg var borte herfra noen måneder; og bestemte meg for å kikke innom igjen. Så bestemte jeg meg for å delta i spørretrådene, som jo kun er positive.
Men, så ble spillvertene skifta ut, og jeg "falt for fristelsen" til å kommentere noe i en annen tråd. Det var ikke verdens undergang...
Men så begynte jeg å lese litt i noen andre tråder; og kommenterte; og så videre.
Det blir fort knuffing og krangling og kommentarer fra alle parter; selvfølgelig inkludert meg selv.
Så toppa det seg da jeg skulle skrive et ganske uskyldig innlegg om Martin; atter en gang ja, men det var ingen andre tråder jeg hadde tenkt å "ødelegge" enn Gnometråden. Ingen hadde trengt å lese det jeg skrev. Kanskje jeg bare hadde behov for å skrive det ned, atter en gang, delvis.
Men det var visst umulig å være i fred; for kommentarer kom ganske raskt. Hvorfor ikke ha litt respekt for at jeg skrev ned dette; som jeg jo også sa; Kun for meg selv! Dere kunne fint latt være å latterliggjøre; og heller godtatt at jeg skrev noe om Martin, atter en gang.
Jeg har heller ikke sagt at jeg selv alltid har bidratt positivt her i Forum.
Jeg hadde heller ikke tenkt å komme tilbake hit, men ble frista av spørsmålstrådene.
Så oppsummerer jeg med å si at krangling og kommentarer og annet negativt fra mange Forumsdeltakere; meg selv inkludert; gjør at jeg avslutter for godt denne gangen. Det er ikke sånn jeg har det i mitt "virkelige liv"; jeg er en fredelig person, som normalt sett ikke bråker. Og ikke oppsøker bråk.
Så da er konklusjonen min at det er greit å avslutte her. Og kanskje jeg kommer tilbake som Ordspiller en dag!

ave - Administrator2021-06-05 22:07
Antall innlegg: 4987

Da er saken avklart og det er naturlig å stoppe den her.

Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?