Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 559 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Ninjafan - Ikke medlem lenger | 2021-06-04 22:24 | |
![]() | Hvil i fred, Martin. | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-06-04 22:37 | |
![]() | Uff da, har det virkelig vært så plagsomt for dere at jeg skriver om ham av og til ? Uff så trist for dere; det var leit å høre. | |
| Chiraff | 2021-06-04 23:24 | |
![]() | Skruller’ | |
| trymare | 2021-06-05 00:39 | |
![]() | Hva er dette for noe? Hvem er Martin? | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-06-05 17:04 | |
![]() | Hvil i red Ordspills Forum. Jeg var borte herfra noen måneder; og bestemte meg for å kikke innom igjen. Så bestemte jeg meg for å delta i spørretrådene, som jo kun er positive. Men, så ble spillvertene skifta ut, og jeg "falt for fristelsen" til å kommentere noe i en annen tråd. Det var ikke verdens undergang... Men så begynte jeg å lese litt i noen andre tråder; og kommenterte; og så videre. Det blir fort knuffing og krangling og kommentarer fra alle parter; selvfølgelig inkludert meg selv. Så toppa det seg da jeg skulle skrive et ganske uskyldig innlegg om Martin; atter en gang ja, men det var ingen andre tråder jeg hadde tenkt å "ødelegge" enn Gnometråden. Ingen hadde trengt å lese det jeg skrev. Kanskje jeg bare hadde behov for å skrive det ned, atter en gang, delvis. Men det var visst umulig å være i fred; for kommentarer kom ganske raskt. Hvorfor ikke ha litt respekt for at jeg skrev ned dette; som jeg jo også sa; Kun for meg selv! Dere kunne fint latt være å latterliggjøre; og heller godtatt at jeg skrev noe om Martin, atter en gang. Jeg har heller ikke sagt at jeg selv alltid har bidratt positivt her i Forum. Jeg hadde heller ikke tenkt å komme tilbake hit, men ble frista av spørsmålstrådene. Så oppsummerer jeg med å si at krangling og kommentarer og annet negativt fra mange Forumsdeltakere; meg selv inkludert; gjør at jeg avslutter for godt denne gangen. Det er ikke sånn jeg har det i mitt "virkelige liv"; jeg er en fredelig person, som normalt sett ikke bråker. Og ikke oppsøker bråk. Så da er konklusjonen min at det er greit å avslutte her. Og kanskje jeg kommer tilbake som Ordspiller en dag! | |
| ave - Administrator | 2021-06-05 22:07 | |
![]() | Da er saken avklart og det er naturlig å stoppe den her. | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.