Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 559 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-06-08 09:36 | |
![]() | Reduserer og delvis farvel Undertegnede reduserer sin spilletid her på ordspill med ca 95%-100% i en ubestemt tid fremover, som kan vare opp til flere år. Og. Jeg slutter med å gi ut reklame for ordspill på facebook. På grunn av: 1. En admin som henger ut undertegnede uten god grunn og forsøker diskreditere . Dette er ikke arbeidsoppgaven til en admin. 2. For lite støtte på enkelte områder. Noe som derfor ender i et mer negativ forum. 3. At noen personer ikke får med seg nyanser i min tekst og bare vil krangle. Ikke noe poeng for undertegnede å bruke tid på slikt . 4. Personer som bare vil krangle. og ellers: Jeg vurderer å gå over til å bli som en slags kritisk surpomp som kommer med korte slum- kommentarer for ofte. I likhet med visse personer. Dette selvfølgelig rettet mot de som ikke evnet å vise normal folkeskikk og å være litt hyggelige. Og husk, ordspill.no mister mye gratis reklame pga dette. Kanskje kan ting bedre seg. Så derfor (delvis ) farvel. | |
| GreteSB | 2021-06-08 10:02 | |
![]() | Kan du ikke bare holde deg til spillinga da? Det er jo det de fleste bruker ordspill.no til, og ikke pga. forumet. Du må ikke gi opp kosen med spillet vet du. | |
| auau | 2021-06-08 12:16 | |
![]() | Jaså, er det noen som bare vil krangle her inne? Og til og med noen som ikke evner å vise normal folkeskikk? Stusslige greier. | |
| Chiraff | 2021-06-08 12:17 | |
![]() | Oi, Oi hvilke trusler som serveres i denne trådstarten! Er dog veldig spent på surpomp-rollen. Kanskje Admin får hendene fulle? | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-06-08 14:27 | |
![]() | Chiraff, du spyr fra deg møkk som vanlig. Det du skriver er slik du er. Og nå joiner jeg deg. | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-06-08 14:27 | |
![]() | Au au, du er som en pannekake. | |
| ave - Administrator | 2021-06-08 14:51 | |
![]() | Pause, skulle du ikke, Aran? Farvel. | |
| LilleLaila | 2021-06-08 18:17 | |
![]() | Har aldri hørt deg skrive noe hyggelig eller oppmuntrende til andre her inne, så jeg kommer ikke til å savne dine svært ubehagelige og dårlig forfattede innlegg et øyeblikk! Auau "en pannekake" og Chiraff bare "møkk"?? Noe så stygt! Ja, farvel! | |
| trymare | 2021-06-08 18:36 | |
![]() | Farvel, Aran. Håper du bruker pausen/tida fremover til å reflektere oven din egen ufine atferd, og at dersom du kommer tilbake, så blir det som en bedre utgave av deg selv. | |
| bladfyken - Administrator | 2021-06-08 22:59 | |
![]() | @aran: Eg har ikkje hengt deg ut i det heile teke. Å påpeike at du gang på gang kjem med udokumenterte påstandar utan å vise til seriøse kjelder, er ikkje uthenging, men eit uomtvisteleg faktum. At eg bruker eit retorisk verkemedel og snur din eigen manglande forståing av hypotetisk-deduktiv metode - der du "argumenterer" i rein "Mor Lille er ein stein"-and - det er ikkje meir enn du får tole. Dei tre andre punkta du ramser opp om kvifor du trekkjer deg 95 prosent, er 100 prosent spegling av deg sjølv. Det same gjeld ei rekkje av kommentarane dine i dikt-tråden i dag. Berre så inderleg synd at du ikkje er i stand til å sjå at det er deg sjølv du snakkar om. | |
| Stekt Suppe - Ikke medlem lenger | 2021-06-09 02:11 | |
![]() | Synd hvis Aran blir borte. Han er et friskt pust her inne. | |
| trymare | 2021-06-09 02:15 | |
![]() | Skjønner at Erik har sans for Arans tilstedeværelse her. Det er ikke akkurat noe nytt! | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-06-09 10:57 | |
![]() | bladfyken du er ikke din rolle som admin bevisst. | |
| Cygnus | 2021-06-09 11:58 | |
![]() | Skulle ikke du ha pause, Aran? | |
| LilleLaila | 2021-06-09 13:12 | |
![]() | Syntes så tydelig jeg leste for få dager siden at du tok farvel med forum, Aran. Virker så useriøst! Når du skriver til bladfyken et sted at han ikke leser nyansene i det du skriver, så er det vel fordi det aldri er noen nyanser i det du skriver, aldri noen drøftinger for og i mot dine fremsatte "teorier" eller hypoteser! Jeg blir så sliten av ditt endeløse, usammenhengede og forurettede ordgyteri, og det finnes i samtlige tråder her inne, så det er umulig å gå til en træd man liker bedre (bortsatt fra qiuzene, der du bare prøver å lage kvalm innimellom). | |
| auau | 2021-06-09 13:22 | |
![]() | Er uenig med Aran når det gjelder bladfyken som administrator. Lenge siden det har vært tydeligere ledelse og klar tale. All ære til de nye adm. | |
| bris1 | 2021-06-09 13:52 | |
![]() | Støttes, auau. | |
| Cygnus | 2021-06-09 14:10 | |
![]() | Ja full støtte til auau her! | |
| Chiraff | 2021-06-09 14:15 | |
![]() | Tiltredes, auau! | |
| Alina1960 | 2021-06-09 14:29 | |
![]() | Full støtte til Auau fra meg også. | |