Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 559

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Dragon Babe - Ikke medlem lenger2021-06-24 09:47
Antall innlegg: 77

På skeiva!
Kanskje er det liv laga med en egen skeiv tråd. Vi får se.

Samler trådene som omhandler temaet.

Emil1960:
At jeg er den eneste som har skrevet noe om SKEIVE her inne ?!
Ensomt !

Cygnus:
Det er jo veldig leit, Emil, men har du ikke andre fora hvor du er mindre ensom? Men jeg forstår ikke hvorfor du ikke kan 'by opp til dans', dvs starte med å legge opp til et interessant diskusjonsemne - som jeg sa sist, så ble det didkusjon da du gjorde det før.

Alina1960:
At jeg godt kan forstå Emil. Det er overraskende lite skeive her inne. Vi lever jo i 2020… (21)

Cygnus:
Men vet vi egentlig hvor mange skeive her inne ? Jeg aner i hvert fall ikke - tenker sjelden over 'legningen' til forumdeltagere eller medspillere.

LilleLaila:
..og at jeg gir blaffen i hvor "skeive" folk er ....

Dragon Babe:
Alina; " Det er overraskende lite skeive her inne. ..."

Har du oversikten over legningen til ordspillerne?
Og spiller legningen noen rolle i ordspillsammenheng?

Ave:
At jeg vet at det er opptil flere skeive her, og «so»?
Og så lurer jeg på hvorfor ikke emil60 drar i gang en Pride-tråd…

Alina:
Dragon Lady: En korreksjon: Det er overraskende få skeive, som skriver at de er skeive her inne.

Bris1:
At jeg synes det er helt OK at man velger å ikke si noe om sin legning her. Ser ut til at de fleste, skeive eller ikke skeive, mener at det blir for personlig i et forum som dette.

Dragon Babe:
Funnet ut at jeg stadig lurer på hvorfor hvilken legning en har, er interessant i ordspillforumet?

Da har jeg dekket det meste (tror jeg).

Og jeg stiller spørsmålet mitt, igjen:
Er legning interessant i denne ordspillsammenheng?
I så fall, hvorfor?
Forklar meg, Emil.

bris12021-06-24 09:54
Antall innlegg: 2601

I tråden Ordspill spør/svarer har jeg et innlegg om Adam Schjølberg og pride. Emil, eller Alina for den del, har overhodet ikke kommentert det. Bare så det er sagt. Happy pride!

Dragon Babe - Ikke medlem lenger2021-06-24 10:09

Ja, så det innlegget nå, Bris.

Slik jeg oppfatter Emil så etterlyser hun (nok en gang) fokus på homofil.

Emil - Alina, hvorfor kommenterer dere ikke innlegget til Bris?
Hvorfor oppretter du - dere, ikke egen tråd om temaet? Det er fritt fram for det.

Jeg mener at legning er fullstendig irrelevant.
F.eks i ordspillsammenheng.
I jobbsammenheng, naboskap, venneforhold.
Folk er folk, uansett legning.

Ordspillere er ordspillere, folk som spiller sine spill, som skriver sine forumsinnlegg. Uansett legning.

Cygnus2021-06-24 12:53
Antall innlegg: 44845

For å være ærlig, Dragon Babe, så tror jeg de fleste er ganske så uinteressert i om de de spiller med, eller diskuterer i forum med, er skeive eller ikke.

Dragon Babe - Ikke medlem lenger2021-06-24 13:04

Ja, Cygnus, så enig. I en spillsammenheng, eller i forumsammenheng, så er legning fullstendig irrelevant, mener jeg.

Jeg må si at jeg blir nysgjerrig når f.eks Alida skriver: "Det er overraskende få skeive, som skriver at de er skeive her inne."

Hvorfor skulle de det?
Hvorfor er det overraskende?

Emil19602021-06-24 14:54
Antall innlegg: 12863

Personlig ønsker jeg å være meg sjøl fullt og helt , ikke stykkevis og delt ! I motsetning til de som går rundt og er redde for å bli avslørt for å være skeiv , er jeg vettskremt for at noen skal tro jeg er en heterofil kvinne ! Det er så langt fra meg som det går an -nemlig !

Alina19602021-06-24 15:00
Antall innlegg: 1675

Det bris skrev har jeg ikke sett, og til Dragon babe, sorry, skrev feil. Skrev vel tidlig på morgenen, før kaffe’n til og med.:)Får lete opp det bris skrev.

bris12021-06-24 15:05
Antall innlegg: 2601

Vi ønsker vel alle å være oss selv, fullt og helt uansett kjønn, legning, etnisitet, hudfarge, funksjonsevne osv. Det høres slitsomt ut å være vettskremt ved tanken på å være en heteroseksuell kvinne, virkelig. Om noen tar meg for å være lesbisk så dem om det. Plager ikke meg. Har i mine yngre dager blitt flørtet med av begge kjønn. Null stress.

Dragon Babe - Ikke medlem lenger2021-06-24 15:14

Emil; men hva har det med ordspillforumet å gjøre? Ordspillernes legning? Er det interessant?

Cygnus2021-06-24 16:32

Hvem vil vel ikke være seg selv? Er forøvrig enig med bris - heller ikke jeg følte meg truet av å bli antatt å være homofil eller sjekket opp av damer, da det skjedde i ungdommen (lenge siden!!) Nettopp fordi jeg er meg selv, antar jeg, for da er ikke andres feilbedømmelser interessante eller skremmende. Så mitt råd til deg, Emil (hvis det ikke er frekt å gi råd, men det er ment godt), bare fortsett med å være deg selv fullt og helt og gi blaffen i de som måtte 'feilkategorisere' deg.

Emil19602021-06-24 18:02

Det kan du si Cygnus , men helt fra jeg var ung , og til dags dato kan jeg kjenne på den ( litt kvalmende ) ekle følelsen det gir når menn viser interesse , for de tror jo at alle er hetero selvfølgelig …æsj ! Husker en episode på sykehuset etter en operasjon …ei flott nydelig sykepleier kom inn til meg og sa : du, nå kommer det snart en kjekk lege inn til deg på runden sin …og jeg ble bare så satt ut , for hun jeg var sammen med ( i 9 år) satt der natt & dag , og ble helt tydelig ikke oppfattet som noe annet enn ei venninne ! Sånt river litt altså :-(( ! Neste dag gikk jeg ut i korridoren og fortalte dette til de det gjaldt …sykepleieren ble rød i fjeset , og legen bare smilte - for meg var det veldig viktig å få presisert dette, for at vi som par skulle få kjenne oss hele , ikke som venninner ( som de fleste umiddelbart tror), men som et par som elsker hverandre !!!!!

Dragon Babe - Ikke medlem lenger2021-06-24 18:29

Du har ikke tenkt å svare, Emil?

Emil19602021-06-24 18:45

Nei , men spillernes mening kan jo være kjekt !

Emil19602021-06-24 18:45

Jo

Emil19602021-06-24 18:52

Dragon babe , hvis du ikke syns dette er noe tema , så får du holde deg unna diskusjonene !

Dragon Babe - Ikke medlem lenger2021-06-24 19:00

Fantastisk..... :-) :-) :-)

Du sutrer, år etter år, for at I N G E N skriver om homofili i forumet.
Det er såååå ensomt.

Så får du en tråd, og jeg som opprettet tråden prøver seriøst å ta deg på alvor. Men svare på spørsmålene, nei, det skal du ikke.

Jeg kan jo fortelle om en episode jeg hadde med en kollega. Mener jeg har fortalt om det før, for flere år siden.
Vel, historien: Jeg var relativt nyansatt på en skole og det var tid for å lage halvårsplaner. Kollegaen inviterer meg hjem til seg, vi skal lage planene. Jeg tenker, ok, greit nok. Møter opp hos henne og setter meg i sofaen hennes, og skal gå i gang med arbeidet. Så setter hun seg i sofaen, tett inntil meg, plasserer den ene hånda sin bak nakken min, den andre på låret mitt.
ØY, tenker jeg. Så spør jeg; kan jeg låne toalettet ditt?
Gjør meg ferdig der, går inn i stua, setter meg i en stol på betryggende avstand til kollegaen. Drar i gang halvårsplanarbeidet. Og tenker; akk, akk, drit og dra. Ferdig med den episoden. Senere fulgte hun opp med diverse forslag, se film sammen, gå ut på byen sammen osv. Jeg gadd ikke det. Sånn var det.

Nå kunne jeg jo krydret historien med å skrive; "....og til dags dato kan jeg kjenne på den ( litt kvalmende ) ekle følelsen det gir når kvinner viser interesse , for de tror jo at alle er homo selvfølgelig …æsj !"

Men slik var det ikke, for sant å si så gir jeg balla. Kanskje på tide at du også gjør det.

Dragon Babe - Ikke medlem lenger2021-06-24 19:01

Til ditt siste innlegg; Emil du Emil, det er jeg som har opprettet tråden. Hahahaha, du er ikke sann.

Cygnus2021-06-24 19:36

Emil da, det er da ikke 'spillerne' som har klaget over dette manglende temaet, det er du - så hvorfor vil du ikke svare på trådstarters spørsmål?

Alina19602021-06-24 20:34
Antall innlegg: 1675

Poenget er jo at det er bare Emil som er åpen her, er det så vanskelig å forstå? Synes din fremferd i denne diskusjon ikke egner seg her inne, Dragon babe. Når du ikke bryr deg, hvorfor skriver du da?

Dragon Babe - Ikke medlem lenger2021-06-24 20:42

Bryr meg ikke?!
Jeg som har tatt meg bryet med å opprette tråden.
Jeg som stiller spørsmål direkte rettet til Emil i åpningsinnlegget.
Jeg som etterlyser svar.
Bryr jeg meg ikke?

Dette ble langt mer underholdende enn jeg så for meg ;-)

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?