Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 559 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Dragon Babe - Ikke medlem lenger | 2021-06-24 15:25 | |
![]() | Til felles! Her kommer en tråd vi ikke har sett maken til! Den er litt søt og litt samhørende vil jeg si. Det er i alle fall det som er tanken. Tema: Hva har vi til felles? Jeg starter opp med en setning. Neste person som dette passer for, følger opp med å skrive: Det har/gjør/syns/etc jeg også. Og så følger denne personen opp med en setning om seg selv. Stafettaktig med andre ord og fokus på ting vi har til felles. Jeg begynner nå. ************************* ****************** Jeg foretrekker å bade i sjøen. | |
| Dragon Babe - Ikke medlem lenger | 2021-06-24 15:48 | |
![]() | Ps, setning for setning. | |
| Cygnus | 2021-06-24 15:52 | |
![]() | Det gjør jeg også (men det må helst være Det indiske hav eller andre tropiske farvann) Jeg elsker å spille ordspill og Scrabble. | |
| Dragon Babe - Ikke medlem lenger | 2021-06-24 20:24 | |
![]() | Det gjør jeg også, på pc-en. Jeg er heterofil. | |
| Emil1960 | 2021-06-24 20:35 | |
![]() | WOW , det var litt av en opplysning :-)))) ! Jeg digger å fiske ørret på fjellet ! | |
| Dragon Babe - Ikke medlem lenger | 2021-06-24 20:43 | |
![]() | Fint hvis du kan holde deg til trådstrukturen, Emil. Det er ikke så veldig vanskelig ;-) (skjønt, hvem vet.....) | |
| bladfyken - Administrator | 2021-06-24 20:44 | |
![]() | @Dragon Babe: Denne tråden framstår no som rein provokasjon frå di side. Kva er poenget med å opprette ein tråd "med fokus på det vi har felles", for så ved første og beste høve å leggje inn ein eigenskap som slett ikkje alle har felles, men som tvert om er fullstendig ekskluderande for ei større gruppe menneske? Eg har mest lyst å arkivere denne tråden og gi deg ei skriftleg åtvaring, men gir deg først ein sjanse til å forklare deg her. | |
| bladfyken - Administrator | 2021-06-24 20:45 | |
![]() | Og der gjekk du over streken, Dragon Babe! | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.