Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 562 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| GloriaM | 2021-07-15 03:50 | |
![]() | Flørtetråden Jeg elsker å flørte, og det er jo så mange kjekke mannfolk her inne. Selv har jeg alltid hatt et godt øye til Billy the Kid, han er jo så flott på alle bildene, men Bladfyken har også fanget min interesse i det siste, med sin tøffe og mandige stil. Hva sier dere andre i disse romantiske sommertider? Finnes vel kjekke damer her inne også, men de ser ikke jeg på :) | |
| scrabber - Ikke medlem lenger | 2021-07-15 08:20 | |
![]() | Det er sikkert bra å kunne flørte. For det kan jo være både hyggelig og artig når det er gjort på "riktig måte". Jeg kan si pene ting om folk, uavhengig av kjønn, når jeg virkelig mener det. Flørting er et fremmedord. Nei, ikke alle kan flørte. Men jeg og Billy skrev faktisk Smukken og Smukka til hverandre når vi var i turnering; av en eller annen merkelig grunn. Altså, jeg er ikke smukk. Han er nok litt smukkere. (Da hadde jeg bilde, vel). Heldig du som kan flørte Gloria! | |
| kda | 2021-07-15 11:10 | |
![]() | Alle kan vel flørte, scrabbis. Skal bare et lite smil eller blunk til. Trenger ikke være alvorlig, heller ikke frekt :) | |
| Emil1960 | 2021-07-15 14:11 | |
![]() | Ingen å flørte med her ?! | |
| LilleLaila | 2021-07-15 19:57 | |
![]() | Sikkert noen for deg og, Emil :) | |
| Krepsefrua | 2021-07-15 20:11 | |
![]() | flørte kan man med alle det Emil, menn eller kvinner, så lenge det er for moro skyld, hvilket jeg fikk inntrykk av det er det som er meningen :) | |
| LilleLaila | 2021-07-15 21:41 | |
![]() | Tror det er det som er meningen her Krepsefrua, bare være leken. Helt riktig, man kan flørte med med begge kjønn, har for øvrig forsøkt med Emil en gang, men hun reagerte ikke på det ;)) | |