Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 562 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| gerdmarie | 2021-07-15 14:37 | |
![]() | Hvorfor? Hva kommer det av at spill som ikke er ferdigspilt, er avgjort som tapt eller vunnet? I tillegg har jeg «spøkelsesspillere» som heter det samme som de jeg spiller med, og når jeg prøver å åpne, får jeg helt andre navn enn det som står på spillelisten. Dette synes jeg er irriterende. Hvordan skal jeg kunne bli kvitt dette? | |
| bladfyken - Administrator | 2021-07-15 20:27 | |
![]() | Eg går ut frå det er appen du spør om, sidan det ikkje ser ut som du har noko fersk statistikk frå spel her på nettsida. I appen er det slik at om du bruker meir enn 72 timar på å leggje, taper du - sjølv om ikkje kampen er ferdigspelt. Går ut frå at det er svaret på det første spørsmålet ditt (men eg kan ha misforstått). Den andre problemstillinga di forstår eg rett og slett ikkje noko av. Kan du prøve å forklare meir konkret og detaljert kva som skjer? Eller kan hende det er nokon andre som forstår og som kan hjelpe? | |
| AaseB | 2021-07-15 20:55 | |
![]() | Det er alltid smart å omstarte dingser som ikke funker, også mobiltelefoner/nettbrett. Gi den 10 sekunders pause avslått før den slås på igjen. Om det ikke hjelper, prøv å av- og reinstallere selve appen. Det var de to tipsa jeg hadde. | |
| Nixita | 2021-07-15 21:32 | |
![]() | Jeg skjønner hva du mener med det siste, opplever det selv, men tror det bare er en treghet når man har 30 spill på gang og jobber seg oppover lista. Syns ikke det er noe problem. | |