Spillrom
Sjiraffen | 17 |
Krokodillen | 3 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 20 |
Mobilspill
Pågående | 8 518 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
solveigann | 2021-10-17 23:51 | |
![]() | Format på mobil Er ikke blant de veldig datakyndige. Har en eldre iPhone som jeg ikke oppdaterer. Men den har fungert veldig bra på ordspill helt fram til de siste par uker. Dere må jo ha gjort noe for å forårsake dette. Gleden med å spille er stort sett borte. En ser ikke alle bokstavene for de forsvinner ( uten mål og mening ) og formatet er feil. Og det med å opplyse og gi dere skjermbilde og iOS versjon er gresk for meg. ( Har en iPhone 6) men skal skaffe meg ny om et par år. Håper at jeg fremdeles kan bruke denne til spill. Hjelp. | |
Cygnus | 2021-10-18 00:07 | |
![]() | Jeg skjønner problemet og håper vi kan finne ut av dette. | |
bladfyken - Administrator | 2021-10-18 00:11 | |
![]() | @Solveigann: Du må i alle fall oppdatere Ordspill-appen. Prøv det, og meld så fra om problemet løyser seg eller ikkje. (Fint viss du bruker tråden "Feil oppsett på appen".) | |
GreteSB | 2021-10-18 12:52 | |
![]() | Tror hun må oppdatere iPhone også. | |
solveigann | 2021-10-18 14:20 | |
![]() | Finner ikke tråden: feil oppsett på appen . Fremdeles forsvinner bokstaver fra brettet selvom de er lagt ut og godtatt. Du kan ikke legge nye bokstaver på disse feltene . Feltene er altså opptatt, men du kan ikke se bokstavene lenger. | |
GreteSB | 2021-10-18 14:53 | |
![]() | Her er link: www.ordspill.no/foru...ad id=14522 Tror du må oppdatere telefonen din også. | |