Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 537

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Spar - Administrator2021-10-24 22:44
Antall innlegg: 1137

Uforglemmelige øyeblikk i forumhistorien
Denne tråden er ikke for løvblad.

Hvis du ikke liker tråden så kan du la være å lese i den.
Du kan også la være å skrive i den.
Ja, hvorfor oppsøke og delta i noe du ikke liker - trives med?

Vel, over til temaet; uforglemmelige øyeblikk i forumhistorien:

Husker da jeg fant ut at Vannmann hadde et fakebilde, av en fotballspiller. Så la jeg det ut i forumet.
Da ble jeg kasta ut, altså ;-) ;-)

Spar - Administrator2021-10-24 22:58

forts.

...for det ble rett og slett for hard kost ;-)

Kanarifuglen2021-10-25 00:19
Antall innlegg: 1160

Hehe- såpass. Joda, husker godt det ! Da var jeg vel ikke helt i "monologlandskapet"; men litt mer psyko...logisk; og ble helt satt ut.
Hva skjer nå ? tenkte jeg da. Og så det flotte trynet da; borte.

Har kanskje tenkt til å opprette en MONOLOGTRÅD som kan være til glede for alle! Men foreløpig "bidrar" jeg her. Og det er dessverre sånn at jeg ikke kommer på noe uforglemmelig akkurat nå.
Må sove; det har vært noen slitsomme timer som monologens forkjemper.

LilleLaila2021-10-25 00:22
Antall innlegg: 3144

Hva med da vi opprettet en gnometråd og la ut gnomebilder av oss selv. Det var litt gøy det da, til og med Darrang var med den gangen

Kanarifuglen2021-10-25 00:32

Ja, prøvde oss som gnomer. Kan jo være monologgnomer !
Jeg har faktisk ikke tenkt særlig over at monologer er det som karakteriserer meg mest her inne om dagen. Litt rart å få det påpekt, og da prøver jeg å finne ut om det er tilfellet; i stor eller mindre stor grad. Da dypdykker jeg ned i denne "tilstanden". JEG; monologens mester!
Hehe- nå følte jeg meg et øyeblikk som Elling!
Ingvar Ambjørnsens Elling.

Kanarifuglen2021-10-25 16:52

Sikkert mange uforglemmelige øyeblikk; men de er litt borte. Og så har det jo vært noen øyeblikk som sikkert er uforglemmelige, men også såpass ubehagelige, på en måte, at det befinner seg langt unna. Noen pinlige øyeblikk som man senere kan le av. Noen psykoøyeblikk som man også kan le av, senere...
Det kan jo fort virke provoserende for noen å ta fram disse øyeblikkene.
Og den som var, i stor grad, i sentrum i mange av disse øyeblikkene; er ikke her mer.
Ja, hva skal man si. Det beste er jo å ta fram noe som bare er artig.
Tror det blir vanskelig Spar. (Se, nå blander jeg monolog og psykolog).

Spar - Administrator2021-10-25 18:06

;-), du skriver på innpust og utpust ;-)

Kanarifuglen2021-10-25 19:52

Jeg har ikke fått noen melding fra de andre "admineralene" om mine mye omtalte Monologer. Hvis jeg får det, så passer det kanskje å legge ut her.
Joda ! Synes jo at bris sin kommentar om å legge et teppe over buret mitt var artig! Humra og humra. Så hun kan slå til hun også.

LilleLaila2021-10-28 02:14
Antall innlegg: 3144

Hun skriver både godt og underholdende, spør du meg, Spar. Intenst, ja, det er jeg enig i ;))
Synes ikke du skal la deg dupere av noen her inne her, jeg, lille fugl :)
Ja, hvem husker ikke personen som satte alles sinn i kok, men sannelig ble det kjedelig her uten også ...

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?