Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 527 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
lind | 2021-11-16 13:36 | |
![]() | Exclusianorge Har noen her bestilt sko fra dem ? Dukket opp ei side på facebook at det var ortopediske sko,jeg med flere ble lurt. Skoene er ikke ortopediske,mine føtter blei verre. Advarte flere og ble blokkert. Ingen returseddel. Tok det heldigvis gjennom Klarna,for det er trygt tenkte jeg. Holdt på i 3 mnder med den saken,i dag fikk jeg beskjed om at beløpet er slettet. Men ser ikke Klarna at dette er svindel ? Jeg vil jo gjerne sende skoene tilbake,ikke bare få sletta beløpet. Er og blitt blokkert på epost,da jeg sendte bilde av skoene . Et feil merke og skjeve lapper her og der... | |
GreteSB | 2021-11-16 13:55 | |
![]() | Nei, har ikke det, men det kan være lurt å sjekke nettsider man er usikre på. Trustpilot er en side du kan prøve. | |
GreteSB | 2021-11-16 13:56 | |
![]() | no.trustpilot.com/re...an orge.com | |
lind | 2021-11-16 14:03 | |
![]() | Ja har skrevet en anmeldelse der Grete. Viste ikke om dem før forrige uke. Føler bare at ting ikke blir rett når beløpet blir slettet og jeg ikke kan sende skoene i retur. Føler nesten som Klarna om ikke tror meg ,og at jeg "stjeler" De har fått beskjed at Exclusia er i dialog med meg noe som ikke stemmer,er jo blokkert. | |
GreteSB | 2021-11-16 14:47 | |
![]() | Det er en haug med sånne nettsider. Lurt å sjekke først. Håper det ordner seg for deg! | |
lind | 2021-11-16 15:45 | |
![]() | Ja det er det,så må være mere Obs heretter! Beløpet trenger jeg ikke betale,men den retur adressen jeg helst vil ha. Så vi får se om Klarna får tak i den. | |
Nixita | 2021-11-16 21:16 | |
![]() | Med mindre firma du handlet fra ikke kan skaffe deg en returseddel, ville jeg bare beholdt de en stund i tilfelle de plutselig skulle kontakte deg. Antagelig vil de ikke bli funnet. Bra tips fra Grete! | |
Cygnus | 2021-11-16 23:36 | |
![]() | Ekkel opplevelse, Lind. Håper det ordner seg slik du ønsker det, men om du ikke får tilbakelevert, så er det ikke din skyld. | |
lind | 2021-11-17 12:43 | |
![]() | Ja skoene ligger her de Nixita,så der hva som skjer.Tviler sterkt at dem gjør det,er nok en useriøs/ svindel side. Ser flere har reagert inne på Facebook sin side i nå. Dem legger ut ortopediske vintersko fra Kina.Va Må bare håpe på at dem blir stoppet! Cygnus,du har rett har jo egentlig gjort alt jeg kan nå med dette. Mail på mail, telefon samtaler til Klarna... | |
lind | 2021-11-17 12:44 | |
![]() | Blei litt skrivefeil innimellom her :) | |