Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 537

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Cygnus2021-11-18 23:49
Antall innlegg: 44845

Siljesaken/Drapene i akebakken
Har nettopp sett alle Brennpunktepisoder om denne fryktelige saken - har sjelden vært så sjokkert.

bladfyken - Administrator2021-11-19 01:17
Antall innlegg: 628

Her måtte eg lese meg opp, for denne saka var heilt ukjend for meg (endå eg hugser *veldig* godt James Bulger-saka nokre få månader før i England.) Sjokkerande, ja – men dessverre berre nok eit døme på at norsk politi og rettsvesen har vore gjennomført udugelege og er ansvarlege for altfor mange tragiske justismord. Og at altfor mange skuldige har fått sleppe unna

Cygnus2021-11-19 12:20

Jeg fikk faktisk nesten ikke sove i natt!

bris12021-11-19 18:46
Antall innlegg: 2601

Jeg husker saken da hendelsen skjedde like i nærheten av der min søster bor. Media da og nå har nok endret seg ganske mye, så jeg husker ikke at det var sterk oppfølging fra pressens side. Har bare fått med meg en del av det som tas opp nå, det høres absolutt ikke bra ut. En liten unge kan du manipulere til både å innbille seg hva som helst og til å si hvasomhelst. Skal gå igjennom Brennpunkt for å få med helheten. En vond, vond sak!

Cygnus2021-11-19 19:04

Ja det var verre enn 'vanlige' justismord pga at det var små barn som ble manipulert.

lind2021-11-20 02:14
Antall innlegg: 1325

En vond sak dette! Husker den godt. Sett den 1 og begynt på 2 episode i kveld,resten i morra. Altså 4,5 og 6 år var dem,ble manipulert.Stakkars barn! Er noen der ute som vet noe,det må det være.Ikke noe DNA eller blodspor på guttene

Ble ikke guttene ropt på å fikk boller og saft ? har dem da vært borte ei øyeblikk og glemt Silje ?

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?