Spillrom
Sjiraffen17
Krokodillen3
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede20
Mobilspill
Pågående9 004

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Krepsefrua2021-12-20 12:16
Antall innlegg: 1821

Dette rørte meg
Vil få lov å dele dette med dere, det var så fint skrevet av en mor jeg kjenner . Og så vil jeg ønske dere alle en riktig god jul <3

Ungene mine spør meg det samme spørsmålet hvert år. Etter å ha tenkt på det, så her kommer det et oppriktig svar:
Hva jeg ønsker meg til jul? Jeg ønsker meg dere. Jeg ønsker at dere skal fortsette å ringe og komme på besøk, jeg ønsker at dere skal stille meg spørsmål, be meg om råd, fortelle meg deres problemer, spørre om min mening, be om min hjelp. Jeg ønsker at dere skal ringe eller komme til meg å rase over deres problemer, rase over livet, hva som helst. Fortell meg om jobben, deres bekymringer og deres gleder.
Jeg vil at dere skal fortsette å dele deres liv med meg. Ring eller kom hit og le med meg, eller le av meg, samme for meg. Høre dere le er musikk i mine ører.
Jeg har brukt største delen av livet mitt på å oppdra dere som best jeg kunne, og ikke for å skryte, men jeg har gjort en forbanna bra jobb. Så nå, gi meg tid til å lene meg tilbake og beundre mitt arbeide, jeg er usigelig stolt av dere!!
Jeg vil at dere skal bruke pengene deres til å bygge et godt liv for dere selv og deres fremtidige familie. Jeg har alt jeg trenger. Jeg vil bare se dere lykkelige og friske.
Så når dere spør meg hva jeg ønsker meg til jul, så sier jeg "ingenting eller "snille barn" fordi dere har allerede gitt meg gaven min hele året. Dere!
 
Cygnus2021-12-20 12:26
Antall innlegg: 44845

Det var vakkert! God jul, fru Kreps og alle andre ordspillere!
 
lind2021-12-20 13:15
Antall innlegg: 1312

Det var virkelig vakkert! Noe å tenkte på for alle. God jul til deg og dine fru Kreps og alle ordspillere!
 
Spar - Administrator2021-12-20 20:54
Antall innlegg: 973

Fint innlegg :-)
 
Emil19602021-12-20 21:54
Antall innlegg: 12844

Riktig god Jul alle sammen !
 
London Rose2021-12-20 22:45
Antall innlegg: 10355

God jul til alle fra meg også.. ;)
 
Hidrasund2021-12-21 12:14
Antall innlegg: 100

Flott skrevet Krepsefrua, god jul til alle ordspillere!!!
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?