Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 783 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Spar - Administrator | 2022-01-20 23:01 | |
![]() | Når ryker denne regjeringen tror du? Debatten/Nrk i kveld. Altså, når verken Vestre, hans statssekretær eller Vedum finner det for godt å stille til debatt....... Har de fått med seg demonstrasjonene i dag? Jeg lurer på det..... Tipper regjeringen ryker i mars. | |
Chiraff | 2022-01-21 10:53 | |
![]() | Tror det først og fremst er nødvendig å bytte ut statsråd Marte Mjøs Persen. Med hennes fraværende empati for alle som sliter med strømregningen samt en utrolig dårlig retorikk blir hennes opptreden patetisk! | |
Spar - Administrator | 2022-01-21 16:57 | |
![]() | Det kan tenkes at du får rett i det. Svakt av Vestre og Vedum å ikke stille. Og hvor er Støre? Ser vi konturene av et ulmende opprør, med høyere stemmer, enda bredere engasjement? Og ikke minst, enda større politikerforakt? Jeg heier på Rødt i denne saken. Makspris, 35 øre, for både privatkunder og næringer. | |
_Billy Boy - Ikke medlem lenger | 2022-01-21 17:07 | |
![]() | Vedum var nok opptatt frem til kvellen vil jeg tru,med ditt og datt angående begravelsen til ordføreren våres | |
Spar - Administrator | 2022-01-21 17:10 | |
![]() | Javel. Det vet jeg ingenting om, men det som kom fram i Debatten var at han hadde sagt at han overlot saken til rette instans, som etter hans syn da altså ikke er finans. | |
Cygnus | 2022-01-21 19:50 | |
![]() | Hva har skjedd med ordføreren deres, Billy? | |