Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede6
Mobilspill
Pågående8 080

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Bussvenn2022-01-31 19:49
Antall innlegg: 435

Noe galt med appen på Android?
Jeg må stadig logge ut eller tvinge stopp for å se om mine motspillere har spilt. Skal bare informere dere at jeg har varslene på. Får spillvarsel at noen har lagt et ord, og når jeg går inn på appen står det "motspillere sin tur". Har avinstallert appen til ingen nytte opptil flere ganger i dag. Hva kan årsaken være?
 
Cygnus2022-01-31 20:27
Antall innlegg: 44845

Er det andre som har problemer med dette? Jeg har iPhone og ingen problem.
 
Belissa2022-01-31 23:09
Antall innlegg: 94

Har Android. Ingen problemer her.
 
Bussvenn2022-02-04 22:27
Antall innlegg: 435

Går litt i bølger. Nå er appen fin.
 
Cygnus2022-02-04 22:57
Antall innlegg: 44845

Bra at det har bedret seg, Bussvenn. Håper det varer!
 
Bussvenn2022-02-05 19:21
Antall innlegg: 435

Det håper jeg også Cygnus!
 
lind2022-02-06 23:55
Antall innlegg: 1350

Skjer en sjelden gang her og Bussvenn,har og Android.
 
Bussvenn2022-02-15 16:16
Antall innlegg: 435

Det er kjedelig Lind. Når man først må logge ut og inn igjen har man den prosessen gående i en lang periode helt til den blir stabil igjen
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?