Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 775 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Spar - Administrator | 2022-07-10 22:11 | |
![]() | Vær og vind og strøm og sånn En pratetråd, i all sin enkelhet, for de som er interessert i det ;-) Jeg er ikke fornøyd med sommerværet! Jeg kikker på yr opptil flere ganger til dagen. Jeg lurer på hvor jeg skal dra for å bli fornøyd. Jeg er heller ikke fornøyd de vanvittige strømprisene. I morgen blir det ny rekord.....! Så det er altså Sørvestlandet som skal punge ut....? Hva mener dere i resten av landet om det? Men jeg er fornøyd med å ha ferie da ;-) | |
Cygnus | 2022-07-11 10:02 | |
![]() | Kanskje best å dra til østlandet en tur? Når det gjelder strøm, er hele greia en (varslet) skandale. | |
Chiraff | 2022-07-11 12:48 | |
![]() | Været er det heldigvis ikke noe å gjøre med, men man KAN oppsøke steder hvor solen skinner, F eks på Østlandet akkurat nå. Kan bare ikke fatte at ingen stiller mistillitsforslag til regjeringen når det gjelder galopperende strømpriser (og drivstoffpriser). Kraftprodusentene ignorerer fullstendig kundene sine og velger å tømme magasinene for å oppnå makspriser på eksport!! Støre & Co sover i timen og skylder på en mulig økning i inflasjonen. | |
Spar - Administrator | 2022-07-11 18:42 | |
![]() | Enig der, Chiraff. Og i morgen skal det bli enda dyrere strøm her i disktriktet..... Virkelig spent på hva Vedum har i ermet av skattelettelser til høsten. Her kan jeg bare bli gledelig overrasket. Hilsen en som kommer innunder begrepet "folk flest".... | |
Wireless | 2022-07-11 20:39 | |
![]() | Vedum og Støre «følger situasjonen nøye», men foretar seg ingenting. | |
1976kjell | 2022-07-11 22:52 | |
![]() | Regjeringen stoler på at kraftselskapene selv regulerer eksporten slik at vannivåene er adekvat til vinteren. Ja visst | |
Spar - Administrator | 2022-07-11 22:57 | |
![]() | Og PST passer på at ingen "strømfrustrerte/strømfor banna" blir radikaliserte :-) :-) Det er ikke til å tro. | |
Spar - Administrator | 2022-07-12 17:26 | |
![]() | www.dagbladet.no/nyh...m/ 76343970 En måned gammel sak dette da, men situasjonen er vel den samme, i alle fall ikke bedre. | |
Spar - Administrator | 2022-07-28 12:51 | |
![]() | Her på Sørvestlandet ligger vi dårlig an mtp strømpriser.......... Hva er ditt beste tips til strømfrie middager? | |
Cygnus | 2022-07-28 13:17 | |
![]() | Reker/krabbe og loff | |