Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 946

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Spar - Administrator2022-11-10 20:59
Antall innlegg: 973

VINTER
I forrige ordspillspørsmålsrunde fikk VINTER kun 1 % av stemmene, og ble dermed fullstendig utdanket som favorittårstid blant stemmerne.

Men alt med vinteren er jo ikke bare ræva for det!
I denne tråden kan du liste opp det du setter pris på med vinteren, sånn at vinteren ikke føler seg krenket og blir helt nedtrykt.
:-)

Det fine med vinteren er:

Vakkert, hvitt vinterlandskap! Ingenting er vel mer magisk enn det.


 
BeeJay2022-11-10 21:44
Antall innlegg: 908

Hm. Veldig deilig å komme inn når man har måka snø eller det regner vannrett .
Lysere ute hvis vi har snø.
Gleden ved å vite at våren kommer.
 
GreteSB2022-11-11 06:23
Antall innlegg: 7777

Det beste med vinter her hos meg er null snø og is.
 
Krepsefrua2022-11-11 08:11
Antall innlegg: 1823

ALT med vinter er rævva ! Liker best når det er grønt varmt og frodig. GreteSB , jeg er på vei ,hihi ! I wish !
 
Nixita2022-11-11 08:42
Antall innlegg: 4720

Vår - mars/april/mai
Sommer - juni/juli/august
Høst - september/oktober/novembe r
Vinter - desember/januar/februar

Mange snakker om høst allerede i august, men det er jo feil. November er desidert den værste måneden i året og ødelegger høsten. Liker vinter, men vår/sommer er best. Så høsten fikk ufortjent alt for mange stemmer!
 
auau2022-11-11 12:55
Antall innlegg: 37956

Stabil vinter med kuldegrader og godt skiføre. Nevn annen aktivitet som gir så allsidig mosjon som en skitur! Og all naturopplevelsen i frisk luft i tillegg. Nå må jeg nøye meg med å minnes alle de fine turene vinterstid. Dvs, sist vinter fant jeg ut at å gå på ski på islagt vann er supert. Flatt som på stuegolvet. Kjedelig, sier du? Neida, jeg gleder over det jeg enda mestrer.
 
lind2022-11-11 16:03
Antall innlegg: 1312

Liker vinteren og, når den er kald og stabil.. Noe som er her kan man trygt si :) kan dog bli for mye snø,vi måker oss"ihjel" men.....
ser på det som go trim.

Så har vi den mørketiden,som er tung, men og fin. Derfor elsker jeg våren,sola er tilbake ,er som å komme ut av en dvale:)

 
Spar - Administrator2022-11-20 17:09
Antall innlegg: 973

Jeg er sommermenneske, ja, som bare det.
Men en ting vinter er best på, er når jeg kan lage isskulpturer - lek med vann og frost. Er allerede i gang ennå det stadig er høst, for frosten kom uvanlig tidlig på mine kanter.
 
LilleLaila2022-11-27 19:15
Antall innlegg: 3144

En fin ting med vinteren er julen, og alle lysene i vinduer og på hustak og verandaer. En annen fin ting er at man ikke trenger å svette og heller ikke tvinges til å kle av seg nesten alt av klær :) Da jeg bodde på Geilo, likte jeg vinteren bedre, for der salter man ikke, så det er rent og hvitt hele årstiden.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?