Spillrom
Sjiraffen | 16 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 16 |
Mobilspill
Pågående | 8 749 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Spar - Administrator | 2023-01-20 23:23 | |
![]() | The Voice Følger du med på the Voice? For en fantastisk stemme, for en fantastisk versjon: Aurora Mathiesen: Lady - Regina Spector www.youtube.com/watc...hi dcLkUZ4M Vinnersjanser? Godt mulig. | |
Krepsefrua | 2023-01-21 10:34 | |
![]() | Følger med ja, mange flotte stemmer i år også ! Vil nå høre resten før jeg gjør meg opp en mening , men ja , den var flott fremført . | |
Spar - Administrator | 2023-01-21 15:46 | |
![]() | Ja, tidlig i prosessen ennå, det blir spennende å se hva som dukker opp av talenter. Denne her fra det første programmet er også en av mine favoritter. www.youtube.com/watc...eF FekkzFcU Emilie Fosshaug - Million Years Ago/Adele | |
bris1 | 2023-01-22 20:32 | |
![]() | I år som tidligere blir jeg imponert av flere av deltakerne. De to Spar har lagt ut link til er to favoritter hos meg. Håper dette er et program som fortsetter i mange sesonger :-)) | |
Spar - Administrator | 2023-01-28 14:22 | |
![]() | En til på favorittlista mi: Nomzi Kumalo - The Truth Makan! www.youtube.com/watc...BA 9q_tOX7w | |
Enny | 2023-01-28 15:17 | |
![]() | Lucy Thomas deltok vist i det Voice i begynnelsen av sin artistkarriere. Det var så vidt hun kom videre. Bare en av fire dommere snudde stolen. Noen år seinere kunne man lese i media at hun av mange ble regnet som den ungdommen i verden med vakrest stemme. www.youtube.com/watc...Lk 9pzmaFHY | |
Spar - Administrator | 2023-02-11 12:46 | |
![]() | www.youtube.com/watc...vd XgTA2wPs Fantastisk! Camilla Amundsen - O bli hos meg | |
Spar - Administrator | 2023-02-16 20:02 | |
![]() | www.youtube.com/watc...mp ;index=3 Isak Øvrevold - Break My Heart Again Han her må absolutt med på favorittlista (som begynner å bli litt lang) | |