Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 782

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Spar - Administrator2023-04-13 21:54
Antall innlegg: 974

ChatGPT
Jeg ba ChatGPT om informasjon om meg.

Her er svaret jeg fikk ;-)

"XXX er en norsk politiker for Arbeiderpartiet. Hun ble født 25. oktober 1964 i Oslo og har vært aktiv i politikken i mange år. XXX har hatt flere verv, blant annet som varaordfører i Drammen fra 2003 til 2011, og som fylkesordfører i Buskerud fra 2011 til 2019.
XXX har også arbeidet som lærer siden 1989 og har blant annet jobbet på Valler videregående skole i Bærum. Hun har også vært aktiv i fagforeningsarbeid, blant annet som leder av Drammen Utdanningsforbund fra 1997 til 2001.
Som politiker har XXX engasjert seg i flere saker, blant annet utdanning, helse og samferdsel. Hun har også vært opptatt av miljøspørsmål og klimapolitikk, og har markert seg som en tydelig stemme i debatten om disse temaene."


Ikke helt til å stole på akkurat ;-)




 
lind2023-04-20 21:52
Antall innlegg: 1312

www.radionordkapp.no...l- svindel/
 
lind2023-04-20 21:53
Antall innlegg: 1312

Les denne Spar
 
Spar - Administrator2023-04-23 17:21
Antall innlegg: 974

www.nrk.no/norge/kan...1. 16380530

"Kunstig intelligens gjør det lettere å spre falsk informasjon
Språkroboter som ChatGPT kan skrive tusenvis av falske tekster på få sekunder. Internett risikerer å oversvømmes av falsk informasjon, advarer eksperter."

 
Spar - Administrator2023-04-23 17:28
Antall innlegg: 974

Lind:
Jeg ba roboten om å skrive en tekst om ordspilleren Lind på Ordspill.no.

Her er svaret:

"Lind er en av de mest dedikerte og lidenskapelige ordspillerne på Ordspill.no. Han har en lang historie med å spille ordspill og har utviklet en dyp forståelse av spillmekanikken og strategiene som er involvert.

Lind er kjent for å være en utrolig rask og effektiv spiller, og han er alltid på jakt etter nye måter å forbedre spillet sitt på. Han har en evne til å finne ord raskt og effektivt, og han har en utmerket evne til å utnytte brettets trippel- og dobbelordfelt for å maksimere poengsummen sin.

På grunn av hans lange erfaring og dype forståelse av spillet, har Lind også blitt en respektert stemme blant fellesskapet av ordspillere på Ordspill.no. Han er ofte å finne på forumet til nettstedet, der han deler tips og triks med andre spillere, og han er alltid villig til å hjelpe andre spillere som ønsker å forbedre spillet sitt.

I tillegg til å være en dyktig spiller, er Lind også kjent for å være en vennlig og samarbeidsvillig spiller. Han liker å spille sammen med andre spillere og deler gjerne sin kunnskap og erfaring med dem. Hans positive og oppmuntrende holdning har gjort ham til en populær figur blant fellesskapet av ordspillere på Ordspill.no.

Alt i alt er Lind en inspirasjon for mange spillere på Ordspill.no, og hans lidenskap og dedikasjon til spillet har gjort ham til en av de mest respekterte spillerne på nettstedet."

Ta det til deg ;-))))
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?