Spillrom
Sjiraffen10
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående8 970

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Kanarifuglen2023-07-04 15:45
Antall innlegg: 720

Høyre eller venstre hånd?
Denne tråden handler IKKE om politikk. Jeg er bare nysgjerrig egentlig. Har sett videoen om han som "surra" med disse solbrillene. Han har brillene liggende rett foran seg på tralla, så kjenner han et kort øyeblikk etter i lomma med venstre hånd, for deretter å ta brillene å putte dem i venstre lomme med venstre hånd; som vender inn mot stativet og er minst synlig for omgivelsene. Men hvis han da er høyrehendt (som jo de fleste er) så vil det være naturlig, automatisk, å bruke høyre hånd. Eller? Så lurer jeg da på om han er høyre eller venstrehendt? Noen som vet?
 
flak2023-07-05 12:51
Antall innlegg: 3

Siden brillene skulle i venstre lomme tar han dem med venstre hånd. Vil tro han er høyrehendt og at høyrehånden er trilleklar på tralla, samt at høyre lomme mulig allerede er okkupert. Men ja, hvem vet?
 
Kanarifuglen2023-07-05 18:33
Antall innlegg: 720

Jeg er høyrehendt, og bruker venstre også ganske mye i arbeid. Men, likevel så ville jeg nok automatisk ha brukt høyre for å ta det som lå rett foran meg; og venstre hånd på tralla. Og så kan det jo være som du sier; at høyre lomme allerede er okkupert... Ok, la oss si at høyre lomme ikke er okkupert, og at han er høyrehendt; DA er det mer enn underlig at han bruker venstre hånd og venstre lomme. Men som du sier; hvem vet!?
 
Kanarifuglen2023-07-24 19:36
Antall innlegg: 720

Joda, nå vet vi. Høyre eller venstre hånd. Akk ja, sånn kan det gå. Menneskesinnet er ikke enkelt.
 
kda2023-07-25 10:11
Antall innlegg: 684

Du er morsom du OP :)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?