Spillrom
Sjiraffen12
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede13
Mobilspill
Pågående8 937

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
flak2023-07-05 13:09
Antall innlegg: 3

Hvor har det blitt av alle?
En del år siden jeg var på ordspill sist og må si det begeistrer meg at denne siden fortsatt er oppe og går. Men merker meg at innloggede på ordspill.no er i synkende takt. Hvordan kan dette ha seg? Trengs det rekruttering eller er vi kort og godt fornøyd med smått og flott?
 
BeeJay2023-07-05 13:21
Antall innlegg: 920

Tror veldig mange spiller på mobil .
Det høres kjedelig ut for meg , men hver sin smak .
Jeg savner også tida da det var kamp om plass i Sjiraffen og etpar spillrom var fulle.
 
Kanarifuglen2023-07-05 18:23
Antall innlegg: 720

Tider kommer, tider går. Og kanskje noe gjenoppstår? Ja man vet jo aldri. Hadde vært artig det. Men heldigvis er vi, som regel, nok folk her inne til å finne noen å spille med.
 
bris12023-07-06 13:12
Antall innlegg: 2595

Da ordspill startet opp (2007? 2008?) var det av og til helt fullt i alle fall i et av spillerommene. Mener at det ble tatt opp i forum av en spiller at det var leitt å ikke komme inn i det mest populære spillerommet! At deltakelsen i nettvarianten har dalt tror jeg kan skyldes både at det er mange som spiller på mobilutgaven, og at det har dukket opp mange "konkurrenter" til ordspill. Men gøy var det da aktiviteten var stor, og forum var naturlig nok mye brukt. Spiller selv på ipad i tillegg til nettet. Foretrekker nettspillet som avgjøres der og da, men er glad for at begge mulighetene finnes. Som Kanarifuglen sier, det går som reglel bra å finne noen å spille med.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?