Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 734 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Spar - Administrator | 2023-07-30 15:24 | |
![]() | Tynnslitt tillit www.tv2.no/nyheter/i.../1 5922080/ "– Jeg tenker at velgerne begynner å bli litt oppgitt. Summen av del ting som har skjedd de siste årene gjør jo at tilliten begynner å bli litt tynnslitt på en del områder, mener Solberg." Aksjer - habilitet - solbriller; politisk krisesommer. Er tilliten til politikere tynnslitt? Hva mener du? | |
maranello | 2023-07-30 15:53 | |
![]() | Tilliten er borte... ingen til å stole på... det er mye prestisje og stass i handlinger. Det er løgn og bedrag... det som passer "eliten".... | |
auau | 2023-07-30 17:37 | |
![]() | Er ganske oppgitt over de mange av våre folkevalgte som tilsynelatende mangler folkeskikk, oppdragelse, gangsyn, kall det hva du vil. I alle mine år etter myndighetsalderen, har jeg trofast gått til valgurnen hvert bidige valg. Nå er jeg i tenkeboksen. Hvem kan jeg stole på? | |
Enny | 2023-07-30 18:35 | |
![]() | Politikerne blir i alle fall tatt for en del av sine ugjerninger i Norge. Sånn sett så virker det jo som om systemet fungerer bra rettferdig sammenlignet med mange andre land. | |
bris1 | 2023-07-30 19:04 | |
![]() | Der er jeg enig med Enny. Takk og lov for at vi har kontrollutvalget. Er litt urolig når dagens regjering vil skjerpe inn på innsyn. | |
Spar - Administrator | 2023-07-30 19:54 | |
![]() | Ja, å skjerpe inn på innsyn er en virkelig dårlig ide, og ikke minst elendig timing. Nesten ikke til å tro. | |
Kanarifuglen | 2023-07-30 20:11 | |
![]() | SENTRUMSPARTIET og Lippestad er kanskje et godt alternativ? Ikke vet jeg, men har stemt på dem. De er ennå bittesmå, men kan jo bli større. | |
BeeJay | 2023-07-30 22:30 | |
![]() | Den forrige regjeringen startet dette med å ikke ville gi innsyn. Per Chr. Foss fortalte hvordan de ble kneblet . At nåværende regjering kommer med denslags utspill , er mildt sagt skuffende. | |
Wireless | 2023-07-31 17:27 | |
![]() | Nå er det lokalvalg på gang, og da stemmer jeg ofte annerledes enn ved stortingsvalget. Min tillit til politikere er omtrent som til folk flest. | |