Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 797

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Spar - Administrator2023-09-21 16:52
Antall innlegg: 974

Erna - Debatten
Erna stiller i Debatten på NRK i kveld.
Hvilke(t) spørsmål kunne du tenkt deg å stille henne?
 
Chiraff2023-09-21 17:25
Antall innlegg: 15886

Skriv det her, så kanskje Fredrik spør for deg:
www.nrk.no/debatten/
 
BeeJay2023-09-21 19:45
Antall innlegg: 914

Tror ikke det egner seg på trykk.
 
Spar - Administrator2023-09-21 22:35
Antall innlegg: 974

NRK med silkehansker på...............
 
BeeJay2023-09-22 09:18
Antall innlegg: 914

Det ble for snilt , selv om Fredrik ble litt skarpere etterhvert.. Han har etterpå begrunnet formen på intervjuet . Jeg synes likevel det var dumt at nettopp Debatten , som når ut til flest mennesker , fikk denne formen . Og synd at ES til de grader fikk legge premissene for hele intervjurunden
 
Spar - Administrator2023-09-22 10:32
Antall innlegg: 974

Ja. En hel dag på ES sine premisser. Først intervjuer, 17 stk visst, og så Debatten.......
Eller debatt og debatt, fru Blom.
 
Krepsefrua2023-09-23 11:34
Antall innlegg: 1826

Sett bort fra det politiske, har jo hun blitt lurt av mannen, og er bare et menneske som sikkert ikke har det noe godt akkurat nå . Mye unødvendig slengt mot henne , når saken egentlig gjelder hennes mann ! Erna ditt og Erna datt ! Vi mennesker er rask på avtrekkeren , men tror vi må se oss selv i speilet litt ! Ja, hun er en offentlig person og leder og bla bla bla..osv ! Litt medfølelse for mennesket koster ikke veldig mye.
 
London Rose2023-09-23 13:07
Antall innlegg: 10371

Medfølelse for Erna så absolutt, men ingen er så flink til å delegere ansvar til andre enn henne,
så dette greie ho. Og folk går fem på, igjen!
 
Torill2023-09-24 09:59
Antall innlegg: 3658

Erna sa flere ganger at Sindre trenger å bearbeide det som har skjedd. Det høres ut som han har blitt utsatt for noe traumatisk, en ulykke eller katastrofe.
 
Spar - Administrator2023-09-24 10:17
Antall innlegg: 974

e24.no/naeringsliv/i...np osten.no

"Aksjelisten Erna Solberg og Høyre delte over ektemannens aksjehandler, er full av beviselige og mistenkte feil. Trolig er det ført opp over 250 kjøp og salg for mange i 2021. Høyre sier de ikke vil lage en ny og korrekt liste."

Dette er jo interessant. Det var visst ikke så viktig med en "komplett og korrekt" liste likevel...

Alle disse sakene; pendlerboliger - solbriller - aksjehandel - inhabilitet; ser ikke politikerne at dette fører til mistillit?
 
auau2023-09-24 12:41
Antall innlegg: 38010

Torill: Pent uttrykt av Erna, tenker jeg. Det er vanskelig å innrømme feil en har gjort, jeg tror det er noe i den retning hun mener når hun snakker om "bearbeide".
Og at opplysningene er uriktige, er vel i så fall mannens ansvar?
Det blåser på toppene og Erna må ha tunge dager for tiden. Jeg ser bort fra politikk, tenker på mennesket. En skal være sterk når ens nærmeste bevisst lyver og dermed sviker. Ikke enkelt å tilgi og gå videre.

Spar: Absolutt enig i spørsmålet ditt. Jeg var inne på tanken ikke å stemme i år, nettopp på grunn av skuffelse og manglende tillit. Men jeg gjorde min borgerplikt, bare så dere vet det!
 
Spar - Administrator2023-09-28 19:46
Antall innlegg: 974

www.vg.no/nyheter/me...it en-brest

"Tilliten brest
Kort avstand til makta, og tillit til politikarar og institusjonar er eit bolverk mot konspirasjonsteoriar og radikalisering. No slår tilliten sprekker."

Ja, tenker de på dette, politikerne? Jeg undres.......
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?