Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 795

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Enny2023-10-22 09:18
Antall innlegg: 347

Bokstavtaster

Hvilken tre bokstavtaster er mest slitt på ditt tastatur ?

Nevn i rekkefølge den mest slitte , nest mest og tredje mest slitte bokstavtasten.
 
Enny2023-10-22 09:19
Antall innlegg: 347


Her er det T, R og O

 
Chiraff2023-10-22 17:57
Antall innlegg: 15886

I tastaturet mitt her på iPhonen min, er alle like (lite) slitt ;-))
 
Enny2023-10-22 19:53
Antall innlegg: 347

vil bare si til de mest paranoide : )

Dette er ikke noe "MacGyver"-opplegg for å prøve å finne folk sine passord. Har ingen interesse av å drive på med slikt.

Syns bare det var morsomt å vite dette :)

For er det noe som kan være litt irriterende så er det når bokstavene på tastaturet viskes ut mens pc-en ellers er helt i orden...

Tror det er lurt å bruke rene fettfrie fingre når man taster på tastaturet så slites ikke bokstavfargen så lett bort.
 
Spar - Administrator2023-10-22 19:59
Antall innlegg: 974

Det er alltid lurt å bruke rene fettfrie fingre. Uansett hva en holder på med ;-)
 
Chiraff2023-10-22 21:14
Antall innlegg: 15886

Skjønte ikke referansen til McGyver, men et tastatur koster vel sånn cirka omtrent brøkdeler av en PC. Forstår heller ikke hvor du vil med denne tråden ?? ;-
 
auau2023-10-22 21:52
Antall innlegg: 38010

Enig med deg. Godt du sier fra, Chiraff.
 
Enny2023-10-23 03:55
Antall innlegg: 347

Ja man har en fordel om man har sett på MacGyver serien da den gikk på TV for å forstå . Det var for øvrig en episode der MacGyver berget livet ved å se på de mest slitte tastene på et tastatur ....

Og tastaturet henger jo sammen med pc-en . Bortsett fra hos de få som har stasjonær pc. Det går jo an å kjøpe nytt tastatur på bærbar pc, men det er mye bryderi med det.
 
Enny2023-10-23 03:58
Antall innlegg: 347

... og man kan kjøpe et sidetastatur til bærbar pc, men det er en del bryderi med det også.
 
Chiraff2023-10-23 22:36
Antall innlegg: 15886

Skjønner mindre og mindre av hva/hvor du vil med denne tråden?!?
(Men det er meg da)
 
London Rose2023-10-23 23:12
Antall innlegg: 10371

Tror neppe du er alene chiraff
 
Enny2023-10-24 15:25
Antall innlegg: 347

Greit for meg at folk ikke skjønner hva jeg vil med denne tråden.
Det er nå slik en gang i livet at ikke alle skjønner enkeltpersoner.

Om noen har behov for å skjønne alt og om de opplever at de ikke skjønner noe. Er det da riktig av dem å prøve å latterliggjøre de som de ikke skjønner seg på ? Jeg vil si nei.





 
heinli2023-10-24 16:30
Antall innlegg: 2

Hvis du ikke vil svare eller forstår meningen med spørsmålet så er det vel såre enkelt å bare overse tråden, eller? Enig med Enny, ingen grunn til latterliggjøring, det blir for dumt.

 
Chiraff2023-10-24 21:15
Antall innlegg: 15886

Til Heinli, «du ikke vil svare eller…»
Jeg har ikke latterliggjort noe/noen. Og, ja jeg saklig i mine svar. Det er heldigvis helt greit å uttrykke seg her inne, så lenge man ikke forulemper noen. At man er helt fjernt i oppfatninger vis à vis trådstarter, skal IKKE ekskludere meg eller andre som ikke matcher trådstarter fra kommentarer.
 
auau2023-10-25 11:23
Antall innlegg: 38010

Tiltredes, Chiraff. Jeg reagerte også på uttrykket "latterliggjøre". Hvordan Enny har tolket ditt innlegg, får stå for hans regning. Du hadde et klart, nøkternt innlegg, etter min mening.
 
bris12023-10-25 20:09
Antall innlegg: 2595

Chiraff og auau, nå er Enny/Aran i samme situasjon som for få år siden. Jeg tror kanskje at intensjonen er å "få liv i forum igjen", men nå - som da - blir det vel mange innlegg fra samme person, som gjerne svarer på egne innlegg for å få tråden øverst i feeden. Det triste er at det ikke er spesielt mange som blir engasjerte av trådene til Enny, og dermed har vi havnet i samme situasjon som vi har vært i tidligere. Forsøkene fra Spar på å få "fart i forum" faller dødt til jorden, Kanarifuglens forsøk blir oversett og det samme blir mine. Hva vil folk ha?
 
bladfyken - Administrator2023-10-25 21:42
Antall innlegg: 601

@bris1: Det du spør om her, både høyrer heime i og fortener ein eigen tråd. Kan du starte ein med ein høveleg (og gjerne fengjande!) overskrift?
 
bris12023-10-26 10:30
Antall innlegg: 2595

Tanken er kanskje god, @bladfyken. Tror nok at en slik tråd har noe for seg, men dersom jeg skal starte den må jeg også følge den opp. Og det er ikke mulig for meg nå. Kanskje vil det også være en fordel at en annen tar oppgaven dersom noen har samme tanker som meg? Fritt fram :-))
 
Kanarifuglen2023-10-26 13:29
Antall innlegg: 716

Forum? Nei, det var helt ukjent for meg. Så dumpa jeg borti dette...og var svært aktiv i perioder. MEN, hva får man ut av det egentlig? Spørretrådene er ok; kikker ofte innom. Og så var det "gjengangeren" Enny Aran. Kan jeg få lov til å le litt? Heller det enn å irritere seg. Fant ut (etter mine egne "Ellingsprell") som ble svært irriterende for noen; AT, ja, det var greit å ikke bruke tid og energi på å irritere folk! Jeg liker å skrive, litt, av og til. Men det blir i en helt annen form, om helt konkrete saker, lokalt. Det blir Meningsutveksling. Ikke mye av det her inne. Jeg er ikke "vonbråten" over at mine tråder kanskje blir oversett. Bedre det enn unødvendige kommentarer! Så, oppsummert vil jeg si at alt har sin tid (eller noe i den duren).
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?