Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 783

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Spar - Administrator2023-11-08 18:43
Antall innlegg: 974

Så ler vi litt :-)
Leif Arvid kom heim med ein flott, ny damesykkel..

-Kor har du fått fatt i den spør mora?
-Eg satt i skogkanten og flørta med ho Petra, og så tok ho av seg buksa og sa at eg skulle få det eg ville ha…
Då tok eg sykkelen.

-Det gjorde du rett i Leif Arvid, sa mora.
Det er ikke sikkert buksa hadde passa…
:-)
 
Kanarifuglen2023-11-08 19:35
Antall innlegg: 716

Hehehehehe. Joda, lo litt. Jeg kan ta en fra virkeligheten (som jeg lo/og ennå ler av...) Her kommer den: En venn av meg skulle hjelpe til med salg av pølser fra en pølsebod, under en festival i vår lille by. Så har man da Wienerpølse og Grillpølse. Og hver gang spør hun kunden om denne vil ha Grill eller Wiener. Timene går, og etter å ha gjentatt dette spørsmålet uendelig mange ganger så stokker det seg: - Vil du ha VILL eller GRINER? Ja, "snakke bakvendt" er artig!
 
Krepsefrua2023-11-09 15:07
Antall innlegg: 1826

Ungkaren skulle sette inn annonse i avisa for å få seg dame. I redaksjonen ble han spurt, «vil du ha den inn før helga ?» ,«Ja» sa han, men, eh , det kan du jo ikke skrive!
 
Chiraff2023-11-10 16:14
Antall innlegg: 15886

Læreren ga sine femteklassinger­ en oppgave: Få sine foreldre til å fortelle en historie med en moral til slutt.
Neste dag kom barna tilbake på skolen hvor en og en fortalte sine historier.
"Jonny, har du en historie å dele med oss?"
...
"Ja, frøken. Pappa fortalte en historie om tante Marie. Tante Marie var en pilot i Irak-krigen og hennes fly ble skutt ned. Hun måtte skyte seg ut over fiendtlig territorium og alt hun hadde var en liten flaske med Whisky, en pistol og en overlevelseskni­v. Hun drakk Whiskyflaska på vei ned slik at den ikke skulle falle i fiendens hender. Hun landet med sin fallskjerm rett i midten blant tjue fiendtlige soldater. Hun skjøt femten av de med pistolen inntil hun gikk tom for ammunisjon, drepte videre fire til med kniven inntil knivbladet knakk og deretter drepte hun den siste med bare sine tomme hender."
"Gode Gud," sa den skrekkslåtte læreren. "Hva slags moral var det din far lærte deg ut av den historien?"
"Hold deg unna tante Marie når hun har drukket..."
 
Spar - Administrator2023-11-10 17:18
Antall innlegg: 974

Det va i de gode gamle dager da man fikk barnetrygden på postgiro, og familiene kunne være ganske så tallrike...
En fisker nordfra kom inn på posthuset med utbetalingsanvisningen får å heve pengan for familiens 14 unger...
Ekspeditøren Lilly bak disken begynte å telle opp pængan..
Det tok jo sin tid, for den gang så var både 5 og 10 kronan av papir....
Ætter ei stund me pinlig stillhet, sa fiskeren plutselig for å bryte stillheta....
«Man skal ikke røre mye på sæ før det blir pæng av det..»...
 
lind2023-11-12 21:01
Antall innlegg: 1312

Finnmarkingen skulle gå over fjellet til byen for å hente medisin.Da han ikke var kommet hjem etter fem dager begynte de andre å bli bekymret.Røde Kors dro ut for å lete etter han.Etter nån tima fant de et hull i sneen,de ropte"hallo!", så hørte de fra hullet "hallo, kæm e det "? Det e fra Røde Kors....det ble stilt ei stund,så hørte de fra hullet..."æ har kjøpt lodd" :)
 
Chiraff2023-11-13 16:39
Antall innlegg: 15886

Lastebilen stopper på rødt lys og en liten rød Fiesta stopper brått, ut av bilen kommer en blondine.
-Hei, jeg heter Merethe og lasten din renner ut!!
Sjåføren rister på hodet og kjører videre. Samme hender i et par lyskryss til, i fjerde blokkerer hun veien;
-Hei jeg heter Merethe og lasten din renner ut!!
Da blir lastebil-sjåføren forbanna og sier
-HEI, jeg heter ArntOle, det er november og jeg prøver å strø veien!!
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?