Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 827 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Kanarifuglen | 2025-02-21 17:34 | |
![]() | Hyggelige nyheter! Smått og Stort. Hva som helst som er positivt. Ellings "far", Ingvar Ambjørnsen har flytta hjem til Norge etter 40 år i Tyskland. Elling var skikkelig artig og litt flau. Vi har en Cocker som heter Leon. Og vi kaller han også Ellingen vår. Hehe. Han har litt dårlig syn, men klarer seg bra når han løper løs. Verre er det når har går i bånd. Da går han rundt og rundt seg selv! Vi kommer fremover, men det tar tid. | |
Spar - Administrator | 2025-02-21 18:29 | |
![]() | Jeg starter på vinterferien i dag. Det er veldig, veldig hyggelig for meg :-) Ikke akkurat en nasjonal nyhet, men likavel ;-) Ang Ambjørnsen; "Hvite niggere" er en av bøkene jeg har lest flest ganger. | |
Kanarifuglen | 2025-02-21 20:55 | |
![]() | "Hvite niggere" ja, en av de få bøkene jeg har lest. Lenge siden nå. Og vinterferie er gode nyheter! | |
Krepsefrua | 2025-02-22 08:02 | |
![]() | Jeg har snart gått ned 20 kilo, dvs 17 og helsa er blitt mye bedre . Fra 84 til 67 , da er det vel lov å skryte litt . | |
Kanarifuglen | 2025-02-22 09:35 | |
![]() | Ja det er det Krepsefrua! | |
Spar - Administrator | 2025-02-22 10:43 | |
![]() | Respekt Krepsefrue! Hva er oppskriften? | |
auau | 2025-02-22 11:04 | |
![]() | Respektabelt å gå ned i vekt når det er livskvalitet og helse som er motivet. Og du er fornuftig og stopper i tide! Trivselsvekt er god regel. Jeg gleder meg over alle de flotte soldagene med stabilt vintervær vi ble godskrevet med i februar. | |
bris1 | 2025-02-22 11:19 | |
![]() | Jeg gleder meg til dagens foredrag i Norske kvener ytre Oslofjord: Hva skjedde med barn som ble sendt fra Tornedalen til kysten av Nord-Norge på 1800-tallet? Hvordan kom de seg dit, og hva lå bak den dramatiske beslutningen foreldrene tok? Noen av barna havnet fjordstrøkene i Sør-Troms. To av dem var søsken. De ble skilt fra hverandre, men fant hverandre igjen før de døde. Hva var deres historie? Alt dette får vi høre på et åpent møte i Horten 22. februar. Da forteller historiker Svein Olaf Nilssen om de to søsknene, sin egen slektshistorie og den glemte kvenske historien i Gratangen. | |
Spar - Administrator | 2025-02-22 21:57 | |
![]() | www.nrk.no/vestfoldo...1. 17258704 "Studenter flyttet inn på «gamleheimen»: – Har skapt mye mer liv her Thanhtoo Po (19) er en av studentene som bor på sykehjemmet i Bø. Her får han varmt vann, internett, strøm, og nydelige menneskemøter mellom generasjoner inkludert i leien." Dette er en gladsak syns jeg :-) | |
Krepsefrua | 2025-02-27 17:37 | |
![]() | Takk for gode ord! Oppskriften(min) Spar, er mager mat, mindre porsjoner og noe å drive med når spisetrangen melder seg. Ikke spise sent på kvelden, så er det lov å kose seg litt i på lørdagen :) | |
Kanarifuglen | 2025-02-28 10:37 | |
![]() | www.youtube.com/watc...io jCSZ6kpA Hahahahahaha! Ja, det er jo, nesten, å tolke som en gladnyhet. Altså nesten. Må le. Er det mulig? JA, det er det. | |
Kanarifuglen | 2025-03-01 22:00 | |
![]() | www.msn.com/nb-no/ny...2& amp;ei=9 | |
Kanarifuglen | 2025-03-01 22:02 | |
![]() | Hehe- ja her passer det! Skikkelig bra at de har et moralsk kompass. Ikke en liter drivstoff så lenge gærningen er president i USA. | |