Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 832 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Akron | 2025-03-28 15:25 | |
![]() | 48 timers grense. Hvor kan man stille spørsmål til admin? Kanskje du/dere leser dette. Et spill avsluttes etter 48 timer om en av spillerne ikke legger på brikker. Hva med å endre den regelen til at spilleren mister sitt trekk - og neste trekk automatisk går over til den andre. Det gjør at man ikke kan spekulere i å avslutte spillet om starten eller spillet går dårlig. | |
Chiraff | 2025-03-29 11:35 | |
![]() | Veldig, god idé, Akron! Men det vel et spørsmål om utviklerene (Betapet) vil bruke tid/penger på dette! | |
Akron | 2025-03-29 11:51 | |
![]() | Vet du hvor man kan få kontakt med dem? | |
Chiraff | 2025-03-29 12:06 | |
![]() | Send en DM til en av administratorene | |
bladfyken - Administrator | 2025-03-30 15:27 | |
![]() | @Akron: Eit stort problem med ei slik løysing, er at ein kan få ein kamp der den eine parten aldri speler, medan den andre får leggje fritt kvar 48. time. Då kan ein ende opp med resultat av typen 1000-0 , og det er det nok ikkje nokon som vil ha. Men eg synest folk som gir opp / går ut på tid, blir straffa altfor lite, så personleg skulle eg gjerne ha sett at ein gjekk på ein durabeleg ratingsmell kvar gong ein ikkje fullfører ein kamp. | |
Akron | 2025-03-31 12:26 | |
![]() | Sant, men om de fikk 3 sjanser. Akkurat som ‘pass’. Etter tredje ‘pass’ avsluttes spillet. På samme måte kan et spill avsluttes etter tredje gang en spiller ikke spiller videre. Da unngås også 1000-0 resultater. | |
Akron | 2025-03-31 12:29 | |
![]() | Hvor finner vi DM muligheten til admin? | |
Akron | 2025-04-02 07:11 | |
![]() | Jeg fant mailadressen. Har sendt mail, så vi får se. | |
bladfyken - Administrator | 2025-04-02 16:12 | |
![]() | @Akron: Med den løysinga du skisserer med tre sjansar, så ender ein jo framleis opp i at det kan løne seg å gje opp om det er på veg til å gå heilt skeis (sjølv om ein då vil få svi litt hardare på grunn av større margintap.) I tilllegg må då motstandaren svare tre gonger med to døgn mellom kvar gong, noko som eg trur dei færraste vil synest er særskilt moro. Då har eg langt meir trua på eit feitt, direkte margintap kvar gong nokon gir opp. (Men om sjefane synest dét er ein god idé, er ei anna skål.) PS. Om du PM-ar meg eller mailar til ordspill@betapet.com, så kan eg vidareformidle til dei høge herrar. :-) | |
Nixita | 2025-04-09 02:35 | |
![]() | Jeg mener og huske at man tapte mer poeng tidligere om man ikke la innen fristen. Tror vel heller ikke alle gjør det med vilje, det kan jo skje ting som gjør at man ikke får lagt. | |