Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 827 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Kanarifuglen | 2025-04-25 18:47 | |
![]() | UAKTUELT !!! Ja, det kan jo være både det ene og det andre. Jeg begynner; og kanskje noen andre følger på ( ja, mirakler kan jo skje). Diskusjonen som dukker opp nå i disse "usikre tider": Tilfluktsrom. Men ikke for bikkja nei ! Og grunnene er forsåvidt gode. For meg er det totalt UAKTUELT å forlate dyra. Spiller ingen rolle om "verdens ende" er nær. Neida, da går jeg i døden med dem. Så, hva er totalt UAKTUELT for deg? | |
Spar - Administrator | 2025-04-25 21:59 | |
![]() | Enig. Uaktuelt for meg å forlate dyrene mine. | |
Spar - Administrator | 2025-04-26 22:34 | |
![]() | Og også uaktuelt å date en fyr som er medlem av diverse fedrelandsgrupper og konspigrupper på fb........ Seriøst? Ja. :-) | |
Kanarifuglen | 2025-04-27 09:13 | |
![]() | Date ja, uff, kan nok være slitsomme saker. Jeg slipper heldigvis det, har funnet "offeret" mitt. Han har holdt ut siden 2008; og fortjener dermed Kongens Fortjenestemedalje for Lang og tro tjeneste! Men det blir aldri noe giftemål. For det har alltid for meg vært UAKTUELT. Synes det er noe stort tull og fjas. | |
Krepsefrua | 2025-04-27 10:54 | |
![]() | For meg er det UAKTUELT å endre på min nye livsstil , som har gitt meg en mye bedre helse, har kvitta meg med 20 kilo , og det er helt UAKTUELT å la de kiloene komme på igjen, nemlig ! | |