Spillrom
| Sjiraffen | 2 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 2 |
Mobilspill
| Pågående | 8 709 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Kanarifuglen | 2025-12-31 17:19 | |
![]() | 2026 kommer snart! Ja, tiden går. Den går bare en vei. Ønsker for det nye året? At vi ønsker en slutt på Russlands galskap; ja det gjør vi nok alle sammen. Og så har hver og en av oss noen personlige ønsker. Jeg ønsker å fortsette med byggeprosjekter. Og hjelpeprosjekter. OG, at bokprosjektet blir fullført før fylte 60 år. Ja, for tiden flyr, og fremtiden er ikke ubegrensa... | |
| Chiraff | 2025-12-31 18:15 | |
![]() | Ønske nr 1. for verden: Full stopp eller i hvertfall sterk nedtoning av krigen i Ukraina. Og varig fred i Midtøsten. Er det for mye å be om??? Ønske nr 2. for familie og venner: God Helse!!! | |
| Pizza-5 | 2025-12-31 23:24 | |
![]() | Godt nytt år. Har selv helt vanlige tradisjonelle nyttårsforsetter. Bortsett fra det med røyking, da jeg aldri har røykt, bortsett fra en gang som 6-åring. Internasjonalt er det fred og krigsslutt som topper ønskelisten. Nasjonalt , må være at det blir større fokus og satsning på kristendommen i Norge. Den frie liberale kristendommen. Og en økt forståelse for realiteten av den åndelige verden. | |
| Spar - Administrator | 2026-01-01 10:42 | |
![]() | Godt nytt år! Ønsker fred på jord! Ønsker at jeg tar meg sammen og etablerer gode vaner, f.eks mer tur i skog og mark. | |
| ChilliApril | 2026-01-01 18:49 | |
![]() | Godt nytt år til alle! En tryggere verden for alle! | |
| Kanarifuglen | 2026-01-02 10:44 | |
![]() | Og flere statsledere burde være så tydelige som Danmarks statsminister Mette Fredriksen! Ikke minst Støre! | |