Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 188

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Kanarifuglen2026-05-21 22:25
Antall innlegg: 1282

I DAG
Kan man forstå dette med alder? Jeg forstår det ikke. 60 år kan jeg notere, i dag. Ingenting spesielt skjedde; bare en rolig arbeidsdag på hytta ved fjorden. Litt mimring om da jeg var barn. Og at jeg har litt hastverk med å få ferdig prosjektene mine!
Mange blir født i dag 21.mai; og mange dør i dag.
Hagen ble bisatt i dag. 21. mai blir snart 22. mai.
"Alle disse dagene som kom og gikk".

Spar - Administrator2026-05-22 19:30
Antall innlegg: 1243

Gratulerer med de 60 :-)

Kanarifuglen2026-05-22 23:14

Hehe- fyttirakkern! Er ikke vi samme årgang Spar?
Og jeg som tenkte at folk ER gamle, ikke at vi BLIR gamle... Jeg tåler det dårlig. Prøver å ikke tenke for mye på det, men kroppen er ikke 40 år mer!
Den er ikke særlig begeistra for tunge løft mer; og sukk.
Men, jeg vil heller si noe om dagen i dag; for det er jo det denne tråden er ment for. Ok, 22.mai: 26 kilo "fortsatt god"; altså frukt og grønnsaker. Sambo gikk bananas mens jeg venta i bilen. Så kom han med tralla, og lempa inn. Har vi satt rekord eller? Joda, det var artig!

Spar - Administrator2026-05-23 15:15
Antall innlegg: 1243

Jo, samme årgang, men jeg ligger noen måneder bak, så jeg er stadig i 50-årene ;-)

Kanarifuglen2026-05-23 18:04

Hver dag, resten av mitt liv, så lenge Ordspill eksisterer så skal jeg gi mer eller sannsynligvis, mindre, interessante "opplysninger" her i denne tråden... Neida, håper ikke jeg er så dust. Men jeg liker å skrive, litt, av og til. I dag 23. mai er det ganske tomt i topplokket. Men Pinseaften er det jo! Hm, jeg har egentlig aldri brydd meg om å huske hva som skjedde i pinsa. Altså med Jesusen. Akk ja.

Pizza-52026-05-24 09:08
Antall innlegg: 53

Ja det høres bra ut Kanarifuglen.

La meg anbefale turer bl.a. på Route 66. (Selvfølgelig etter at Trump har gått av og USA er blitt mer demokratisk igjen).

www.kilroy.no/reisef...14 36691345

www.youtube.com/watc...ez 15AlVKJw

Pizza-52026-05-24 09:10

Route 66

www.youtube.com/watc..._9 1E-44i6E

Chiraff2026-05-25 22:05
Antall innlegg: 20086

Tenker at mange tråder her tilhører sjeldenhetene; en del innlegg er uttrykk for noen helt personlige hangups som de fleste trekker respektfullt på skuldrene av (synes kanskje egentlig at innlegget er superteit). Men det er jo flott at man bekymringsløst kan drodle i tåka ;-)

Kanarifuglen2026-05-25 22:53

Hehe- Og det kan til og med være mulig at det er meningen Chiraff!
At noe kan være "superteit", og det kan faktisk være morsom å skrive noe "superteit". Om du skulle starta en tråd, som kunne den hete: Chiraff sin IRRITASJONSTRÅD. Man kan velge å ikke lese i "superteite tråder". Ja, for da slipper man å irritere seg. Men jeg tror nok at noen har et behov for å irritere seg over uvesentligheter.

Pizza-52026-05-25 23:06

Har alltid likt tråder som kan virke diffuse og uklare. Syns det er et morsomt og avslappende bidrag i en ellers så seriøs verden.

Pizza-52026-05-25 23:11

12.august er for øvrig Elefantenes dag.

Pizza-52026-05-25 23:21

all these days that came and went, neither did I know they were life it self

stop and smell the roses, eat your ice cream, be nice to someone, relax

you came with nothing, you leave with nothing exept for what good you have done

Kanarifuglen2026-05-25 23:26

Og i dag; akkurat nå, så må jeg jo si til deg Chiraff: Tenk at jeg har holdt meg borte fra Spørretrådene med mine "superteite spørsmål". Det synes jeg var helt greit. Derfor oppretter jeg "superteite tråder" isteden. De fleste fortsetter ikke særlig lenge, og det er litt av poenget! Man (jeg) og noen få andre kan le litt! Tenk på det du. Og jeg kan jo være enda mer personlig: Jeg kunne vært DØD. Skikkelig steindau! hehe- joda, jeg har vært veldig syk; og jeg daua ikke. Galgenhumor er bra å ha.

Kanarifuglen2026-05-26 21:25

I DAG: Hvordan skal det gå med monarkiet? Haakon sier at Mette-Marit har blitt mye verre den siste tiden. Han er bekymra. Harald holder koken, men han er jo gammel. Og Sonja har hjertesvikt. Det er Mette-Marit som skal stå ved han side. Og det ser ikke særlig lyst ut. Får hun transplantasjon så er det likevel usikkert om hun vil orke oppgaven som dronning. Hvis hun i det hele tatt lever særlig lenge etter transplantasjonen. Har vondt av Haakon nå. Han bærer en stor byrde på sine skuldre. Ett eller begge barna må nok trå til i mange situasjoner. Haakon kan fort gå på en smell hvis han ikke får støtte av dem. Jeg er FOR kongedømme, men for Haakon så kan dette bli vel mye.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?